Medel och snabbturer i Sthlm

äähhh....skulle kollat här innan :gnissla

Nu e det ju dax för 100 mila service efter dagens repa i skuggan av åskmålnen

åja MV får vila tills onsdag sen ska köras saaatan igen :banana

Någon som ska ta en repa imorgon? Jag kan hela dagen förutom mellan kl15-1730 typ. Spelar ingen roll för mig vart vi åker eller hur långt bara inte mellan dessa tider.

Kan tänka mig o komma ut en sväng med start på förmiddagen, gärna norrut, blivit väldigt mycket söderut nu på senare tid.

kan ju röra oss mot norrtälje, ta med badbyxor och ta ett kort badstopp för lite svalka och sen vända tillbaks, om folk inte är rädda för vatten :hihi

Ja men norrut låter bra. Det enda är att jag inte får med mig några badbyxor om jag inte ska ta en ful rygga med mig. Får se om man får med sig några badbyxor.

Ska vi ses någon gång vid 1030 tiden?

låter fint, kan träffas skogis vid 10.30 och sen köra motorväg :zpy till upplands väsby och ta mindre vägar därifrån

Är ni vid Upplands Väsby kl 11 då? Tror jag åker dit direkt o spar in lite tid istället, o kan käka en frulle på donken där under tiden.

(jag skippar nog ryggsäcken, ser inte ut att bli något höjdarbadväder ändå)

Hufva, vilken kung-körning, 10:30-18 :-) förbannar mig själv dock att inga badkläder togs med, hade varit nice på hemvägen.. nästa gång!

gött som fan med en riktig långkörning, helt slut i knäna dock, får se om man kommer upp ur sängen imorrn :)

Samling vid Rosen kl 11, vi är tre hojar som piperiväg på en tur i plustempo. Vet ej åt vilket håll än, det får vi komma fram till på plats.

Jag tänker ta en fika på RH vid 11:00. Sedan blir det blir det hojåka åt något håll. Badbyxor kommer att följa med utifall att badvilja skulle uppstå plötsligt :)

Någon som är sugen på en tur imorgon torsdag, start någon gång på förmiddagen? Gärna södra sidan och kanske åt Gnesta hållet?

Någon som är sugen på en tur imorgon torsdag, start någon gång på förmiddagen? Gärna södra sidan och kanske åt Gnesta hållet?

Jag är på, har knappt kört något alls denna sommaren:död

Ju tidigare start desto bättre för min del !

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!