Medel och snabbturer i Sthlm

så, dags å ta en tur imorrn? tänkte ge mig ut runt klockan 12 å försöka mig på en rejäl sväng

Ställ in semestern och jobba istället!!!

Förhoppningsvis hinner jag köra på Rörken imorgon kväll i Uppsala. Sjukt mycket roligare än landsvägar :fakta
Skulle jag missa det så är jag inte alltför blyg på en kvällsrunda dock!

Ingen omöjlighet att jag även tar en kvällstur om folk är mer sugna på det istället, inte kört sen i onsdags ju, 50-60 mil imorrn vore väll lagom? :näsblod

Också sugen om tempen chillar lite

Ut till Torö kanske bara o söka efter lite svalkande havsvindar (sen tillbaka till Rosen o värma sig med en latte och svettas lite i stället i kvällssolen, hmm)? :)

Torö sydväst om Nynäshamn, Rosen = Café Rosenhill, perfekt liten mysväg.

jP låter som en bra tur, hur var när?

Vilken tid blir det, tänkte åka till rörken men pallar fan inte 20 mil motorväg idag så hakar på här istället igen.

Sticker ut nu å kör lite, kommer va på rosen vid 5 om ingen annan skriver annan mötesplats och tid då möter jag upp er där

Sticker ut nu å kör lite, kommer va på rosen vid 5 om ingen annan skriver annan mötesplats och tid då möter jag upp er där

Hinner inte till 17, och fortfarande rätt varmt ute. Kan tänka mig att ses 18 vid rosen om det passar någon?

U
Jag kan guida dig från Huddinge om du inte hittar till Rosen och orkar ta dig dit, om det nu blir dit folk vill åka ifrån.

Tack det var snällt, men tyvärr så kommer jag inte ut förrän 20 på kvällen. Så nästa gång kanske :)

U

Tack det var snällt, men tyvärr så kommer jag inte ut förrän 20 på kvällen. Så nästa gång kanske :)

Jag kommer köra hela kvällen, så det går bra att mötas upp någonstans senare troligtvis!

(fast när blir det mörkt nu förresten, redan vid nio va?)

Jag kommer köra hela kvällen, så det går bra att mötas upp någonstans senare troligtvis!

(fast när blir det mörkt nu förresten, redan vid nio va?)

Solen ska gå ner 21:23 idag
Ska försöka pallra mig till Rosen, e fortfarande skön värme så lite osäker på min närvaro

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman