Medel och snabbturer i Sthlm

För mig så fungerar det nog bara lör eller sön nästa vecka... Men blir vi några som är intresserade så får vi väl snacka ihop oss ang start tid, start ställe och vägval.

Det vore lite fränt att hinna med hela svängen medan fikena är öppna... Men det skulle innebära tidig start för att vara i Simpnäs eller Smulltronstället vid öppning... Eller så förlägger man starten vid något av de ställena. Det jag har lagt upp i vägsträckningarna är start och mål vid AVA och inga E vägar. Det kan bli rätt tufft att fixa. De som är intresserade borde kanske träffas på Rosenhill och diskutera fram en bra upplägg?

Tja!

Skulle vara intesserad av detta. Var det några andra som också var det?

Tja!

Skulle vara intesserad av detta. Var det några andra som också var det?

Det verkar som vi är tre med dig och fyra om jOcke kommer loss, än så länge. Vi får väl se om någon mer vaknar till nästa vecka.

Jag tänkte ta en vanlig sväng på söndag eftermiddag, då kanske jag kan locka med någon från Rosenhill på el grande fikatur.

Jag kan vara intresserad nästa helg.
Tidig start och fint väder ? :tummenupp

Moppen är hopplockad och ej körd på en vecka, så nu måste jag ha många åktimmar upp på hustrun. :D

Idag runt kl 14? Rosenhill eller har ni något annat förslag?

Eller ska vi köra norr om stan?

Last edited:
Jag hänger gärna med en sväng. Har ordnat barnvakt för dagen så man får passa på!!

14.00 Rosen?

Kanon :tummenupp

Jag kör en mattsvart CB1000R. Har ett svart/vitt arlenness ställ med en svart luvtröja över (för att se stenhård ut).

Vi ses:hej

På plats, slitet svart Halvarssonställ, glasögon och tunnhårig... Ja, det blir inte bättre än så:)

Tack Täppas för en trevlig guidning i bra tempo. Tur man inte är gjord av socker för det blev lite väl fuktigt på slutet... Den där smitvägen till Gnesta måste vara suverän om det är torrt!

Last edited:
tackar för trevligt sällskap, vädret blev ju "sådär" men hojen fick ju luftas iallafall:tummenupp

Får se om det blir tid till körning nästa helg också :)

Tack för bra guidning och en trevlig tur! Kom ihåg att inte yppa ett ord om det fantastiska fikastället vi hittade....

Jag försökte få gehör för min mastodonttur "AVA fika run" men den var svår såld... Jag skulle väl behöva hitta någon som är lika :dummer som jag :D Så jag får väl planera något annat...

Är det någon från det här forumet som ska åka på Rapidos "StockholmsSnurren" på lördag? Det ser ut att bli schyst väder.
http://www.rapido.se/info/info.php4?id=320

Jag försökte få gehör för min mastodonttur "AVA fika run" men den var svår såld... Jag skulle väl behöva hitta någon som är lika :dummer som jag :D Så jag får väl planera något annat...

Är det någon från det här forumet som ska åka på Rapidos "StockholmsSnurren" på lördag? Det ser ut att bli schyst väder.
http://www.rapido.se/info/info.php4?id=320

Jag planerar åka, men ingen av mina vänner har ännu velat slå följe

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma