Med risk för upprepning "val av hoj"!

Fint, då har jag inga problem med d valet, sen kommer bara frågan om man ska köpa en billig hoj utan kåpor o övningsköra med, som andra skrivit, billigare om man lägger ner den!

Hänger tyvärr inte med i vad du menar med att "sätta raisers", menar du att höja hojen eller vad, grymt ny med hojsnacket!

Tack för inlägget!

Ang, utan kåpor nått billigt, vet jag inte. Det har att göra med din känsla/vana. Har du aldrig kört t ex moppe innan med växla, dragläge etc så kanske du kommer drutta i några gånger. Så det får bli en egen bedömning.

Det jag menade med raisers har du fått svar på ovan.

Dock är körställningen inte direkt framåtlutat som många sporthojar, talar för mig själv här, vet inte hur ni uppfattar det. Testa vetja

"raisers" = höja styret, högre fästen för styret helt enkelt.

Aha, nu är jag med! Kan ju testa utan först o sedan bestämma om d behövs!

Ang, utan kåpor nått billigt, vet jag inte. Det har att göra med din känsla/vana. Har du aldrig kört t ex moppe innan med växla, dragläge etc så kanske du kommer drutta i några gånger. Så det får bli en egen bedömning.

Det jag menade med raisers har du fått svar på ovan.

Dock är körställningen inte direkt framåtlutat som många sporthojar, talar för mig själv här, vet inte hur ni uppfattar det. Testa vetja

Jo då, moppe kördes under säkert 2 år o d mycke så d där med ballans o växling sitter säkert i ryggraden även att det var ca 15 år sedan!

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...

Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Back