Med i slå över-klubben

Been there, done that, välkommen..

Bruten stortå hahha så jävla fail. Stukning på den andra och trodde vänster smalben va av men de va den inte. Kan dock inte stödja på mer än tredje benet ;)

Kör med Crosstövlar, räddar fötterna när du ska härja, mina har räddat mig många gånger.

Slog runt med 500'an på isen förra vintern. Gick så jäkla bra sen poff, så låg man där och skrattade intill en avbruten bakstänka. Finns på juttubb

Fan vad skader du fick runt fötterna, kör du i högklackat eller?

Slog också över i våras med ktm 690 smc:n... klarade mig med en dubbelvikt reg. plåt, sprucken bakkåpa och ont i röven:banana

Jag skulle träna 12'o clock för några år sen, vägrade hoppa av och låg plötsligt med benen dubbelvikta under mig och hörde det där hemska spräckljudet som bara trasiga knän kan göra.

En vecka med benen rakt ut och ett par månaders uppehåll med slangandet(och typ allt annat) så blev det hyfsat bra, ångrar bittert idag att jag aldrig åkte till sjukan med det där.

Slog runt med 500'an på isen förra vintern. Gick så jäkla bra sen poff, så låg man där och skrattade intill en avbruten bakstänka. Finns på juttubb

På blåtakt e de ju vanligtvis kass motorbroms men hur e den på ett monster som din? På husan kan man ju va en bit över balanspunkten å ändå rädda skinnet me motorbroms, foten på pelle e ju dock ingen nackdel :hihi...

Fan vad skader du fick runt fötterna, kör du i högklackat eller?

Nope. Arlen ness helställ, tcx competione s race, r&g handskar och halvarssons senaste ryggskydd.
Hur fan jag lyckades bryta det mest inkapslade av hela kroppen är ett mysterium.
Bröt faktiskt båda stortårna och fick en knäpp i ryggen som gjort att jag ännu efter tio månader fortfarande har ont i ryggen ibland och kan inte gå helt normalt med ena foten heller ännu..
Bytade iaf min nick till 3 O' clock då jag uppenbarligen är värdelös när det blir högre än tolv haha:död

Har ny hoj nu och rädslan har krypit sig på och är envis att försvinna, bara till att hoppa upp i sadeln igen och öva öva öva antar jag :)

alltid funderat lite kring det där med att slå runt... Går det inte ganska hårt åt styre och krona om cykeln går i backen från bakan och ned så att säga? :3freak

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park