Medåkare Stenungsund

ething

Med lem
Gick med
22 Jul 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
Husaberg FS650, KTM SXF 450
Kul initiativ. Ser gärna lite fasta tider så man kan planera. "tyvärr" skall jag köra cross i tre dagar i sträck med Stenungsunds MS just denna vecka. kan hänga på nästa om någon vill.
 

Raderad medlem 61114

Guest
Kul initiativ. Ser gärna lite fasta tider så man kan planera. "tyvärr" skall jag köra cross i tre dagar i sträck med Stenungsunds MS just denna vecka. kan hänga på nästa om någon vill.

Jag drar på semester nästa Måndag så blir borta ett tag. Men håll liv i tråden bara :) Men jag hoppas att det kan bli lite körningar framöver!
 

metcrue

Ny medlem
Gick med
30 Jul 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Street Triple -12 Honda CBR1000RR
Kör ni herrejösses fort eller hänger man med även i mer -lukta på blommorna- fart?
 

Raderad medlem 61114

Guest
Kör ni herrejösses fort eller hänger man med även i mer -lukta på blommorna- fart?

Sätt visiret på glänt så hinner du nog känna nåt ��

Det blir ingen a la Jörgens onsdagskörningstempo iaf �� Men inte vårdslöst fort heller.

Vi har aldrig kört ihop så idag får vi lära känna varandra. Tycker absolut du ska dyka upp!

Vädret är kalas idag!!! Vi ses vid 18!!
 

metcrue

Ny medlem
Gick med
30 Jul 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Street Triple -12 Honda CBR1000RR
Får se om jag lyckas ta mig dit idag.
Blir till att rasta en gungig FZ6a isf:rock
 

Amnon

Ny medlem
Gick med
2 Mar 2015
Ort
Uddevalla
Hoj
två hjul
Tänkte ta mig upp till Ed i helgen (om vädret tillåter) å kolla upp asfalten på nössemarksvägens 365 kurvor á 30km.
Om du vill haka på
 

Thorped

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jun 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Tiger 955i
Tänkte ta mig upp till Ed i helgen (om vädret tillåter) å kolla upp asfalten på nössemarksvägens 365 kurvor á 30km.
Om du vill haka på
Har du räknat eller marknadsför dom den som det? Är dom klara med vägarbetet som dom har hållit på med i typ ett halvt sekel?
 

Amnon

Ny medlem
Gick med
2 Mar 2015
Ort
Uddevalla
Hoj
två hjul
Har inte räknat och det känns lite överdrivet mycket, men sammtidigt inte helt osannolikt.
Var där med bil förra året och då var asfalten ett lapptäcke första milen från Ed sen kom den nyare fina asfalten ändra fram till Sågverket i princip.
 

ething

Med lem
Gick med
22 Jul 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
Husaberg FS650, KTM SXF 450
Nu börjar ju värmen titta fram. Är det några som kör? Jag blir tyvärr inte stammis på fasta tider då det är varannanveckas-liv och andra hobbies men lite då och då vore det kul med sällskap.
 
Nyheter
Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Top