MatteKholm
Stolt tröjjjjbärare.
Efter att 2an börjat hoppa ut i slutet på förra säsongen så inleddes operation plocka ur motor.
Bort med kåpor och tank.

Luftburk, förgasare å kylmedel borta.
Bort med kylare * 2, sving.
Honda's dumma motorbultar.
Hemgjort vertyg för att ta bort ovanstående. Fulmeck.
Kolossen bortplockad! Trodde inte den skulle väga så j*vligt!
Nu kommer motorn lämnas in, då jag varken har kunskap eller verktyg att fixa växelådan själv.
/Mattias
Bort med kåpor och tank.

Luftburk, förgasare å kylmedel borta.
Bort med kylare * 2, sving.
Honda's dumma motorbultar.
Hemgjort vertyg för att ta bort ovanstående. Fulmeck.
Kolossen bortplockad! Trodde inte den skulle väga så j*vligt!
Nu kommer motorn lämnas in, då jag varken har kunskap eller verktyg att fixa växelådan själv.
/Mattias
Last edited:
