meckar hemsida till renovering/bygge

Sitter du o biter på naglarna idag? :D

Döp om sidnamnet ifrån index till nå annat, det ser så fånigt ut i favoriter när det bara står "Index" där.

Läste lite på sidan...
Jävla rötna fanskap till säljare på blocket alltså....
Blir så sne...råka ut för precis samma sak...

Med nytaget kort och 4 veckors semester framför mej blev det till att plocka ner hojen i molekyler.....pga ett jävla svin till säljare... (i kombination med min dåvarande okunskap, vet bättre nu)
Inte en dag har jag fått rulla på den denna semestern....har en vecka kvar och hoppas jag får ordning på skiten....
Detta var ju lite smått ot men....kände för att klaga lite med och det här var ju det perfekta stället...en som råkat ut för istortsett samma grejj..

Mkt trevlig site fö.........

Inte för att vara sån men ordet "bytad" används på delar som du bytt? :va kanske är mer än vad värmländskan sträcker sig till men känns som en skum böjning av ett ord byta, bytte, bytt trodde jag. Men vafan spelar det för roll.

annars är det bara :tummenupp för utseendet från mig! musiken kanske är i jobbigaste laget efter ett tag så kanske räcker för introt då de fleste nog stänger av det...

Last edited:
oj jävlar det där är inte det enklaste att programera i flash ! eller har du haft ett program som gjort det ? är jäkligt intresserad av hur det där scriptet ser ut, men självklart förstår att du inte vill dela med dig :) .

något som skulle göra den mer clean är om du gjorde alla bilder i menyn svart vita och när man går över dem så blir det färg ! tror detta skulle se riktigt bra ut. ser även att de svarta rutorna bakom texten inte sträcker sig över hela bilden riktigt.

oj jävlar det där är inte det enklaste att programera i flash ! eller har du haft ett program som gjort det ? är jäkligt intresserad av hur det där scriptet ser ut, men självklart förstår att du inte vill dela med dig :) .

något som skulle göra den mer clean är om du gjorde alla bilder i menyn svart vita och när man går över dem så blir det färg ! tror detta skulle se riktigt bra ut. ser även att de svarta rutorna bakom texten inte sträcker sig över hela bilden riktigt.

hehe tack micke

jag skall prova det med svarta bilder och haha jag skall byta ordet skånskt bytade till bytt

Nyheter
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard