Meca Raceway på Onsdag 19.00

Killer skrev:
Ja jag kom 2:a totalt i tävlingen på 6,56s , 1,736 i 60 fot o 182km/h , Han som vann körde en Hayabusa på 6,47s (med denna hoj körde han 6,17s på förra tävlingen här nere)

Tyvärr så var inte greppet så bra i början pga fuktan som fortfarande låg i luften och på asfalten men det blev bättre o bättre.

Det var roligt o se några till ifrån RR gänget och att Micke putsar sina tider hela tiden , nästa gång tror jag att 6,??s repan sitter där!

Denna helgen är det Scandinavian Dragracing Championship och hoppas att många härifrån kommer ner o hejar på mig! , det kostar 100:- för hela helgen och det kommer till att vara många feta bilar med flera tusentals hk i!Även dom värsta motorcyklarna kommer att vara där och köra 4sekunder´s repor!

Väl mött!

mvh //

Killer

Vi kommer in och kikar, detta är ju roligare än man tror :tummenupp

Åtta stycken fullgasrepor för 60:- är skitbilligt, tack ni som roddar Meca :tummenupp

GSXR1100R skrev:
Åtta stycken fullgasrepor för 60:- är skitbilligt, tack ni som roddar Meca :tummenupp

Dessutom får man sin tidtagningslapp med även sin mottävlandes tider och det står klart o tydligt vem som vunnit.

Killer skrev:
Dessutom får man sin tidtagningslapp med även sin mottävlandes tider och det står klart o tydligt vem som vunnit.
Om man inte rödlyktar förståss, helt sjukt roligt att ha så mycket att hålla reda på i starten, pre stage, stage på bägge, varvtal, dragläge på kopplingen, gult & grönt, slira ut utan att slå runt och sikta på han som vinkar i slutet av banan.

Att sen publiken jublar ger en extra kick :tummenupp

Jag va nog lite trött i natt när jag kom hem, hjälmen och handskarna låg på soptunnan utanför dörren i morse, tur att inte sopgubbarna hade tömmning.

GSXR1100R skrev:
Jag va nog lite trött i natt när jag kom hem, hjälmen och handskarna låg på soptunnan utanför dörren i morse, tur att inte sopgubbarna hade tömmning.

Ja när adrenalinet pumpar ut ur kroppen så tar det hårt på krafterna , men som plåster på såren så finns det bild på dig från igår , se länk!

http://r2d2-tng.df.lth.se/~cruzing/srif040818/152_5251.JPG

Bilderna är tagna av Joker som även har en proffsig hemsida full med motorsportbilder , ägna gärna ett besök hos honom på http://www.cruzing.just.nu/

Last edited:
GSXR1100R skrev:

Kan bara hålla med, körde dock bara fem repor med 7,319 som bäst men det blir fler rundor heltklart. Finns det någon resultatlista (som visar att man inte inte kom sist) från gårdagen.

Tack Robz för att övertalade mig :tummenupp

/ Jimmy

Jimmyretta skrev:
Kan bara hålla med, körde dock bara fem repor med 7,319 som bäst men det blir fler rundor heltklart. Finns det någon resultatlista (som visar att man inte inte kom sist) från gårdagen.

Tack Robz för att övertalade mig :tummenupp

/ Jimmy
7.17 muahahaha du fick smisk, men det va på hittefåret :tungan

Bifogat

• 152_5251.jpg
    152_5251.jpg
    87.2 KB · Visningar: 37
vem står här bakom till höger .... robz .....
152_5205.JPG

posör ....
152_5251.JPG

GSXR1100R skrev:
Snygg bild på Killer, synd att jag inte hade börjat börna på posörbilden.
Vaddåjj?? - Du börnar ju för fullt - det såg ut så när du var framme o värmde som bäst :rofl

Kul att man åtminstone syns med förstoringsglas - får väl beställa en rökbild nästa gång.

Robz skrev:
Vaddåjj?? - Du börnar ju för fullt - det såg ut så när du var framme o värmde som bäst :rofl

Kul att man åtminstone syns med förstoringsglas - får väl beställa en rökbild nästa gång.
Nu är du ledsen för att du kom sist i tävlingen.

:tungan

Jimmyretta skrev:
Då kör vi på onsdag igen då, vet inte om jag hinner dreva om, dessutom har jag ett nytt Rähnnschport i bak nu, vill inte börna sönder det... 99 billiga ursäkter om du vinner.

GSXR1100R skrev:
Då kör vi på onsdag igen då, vet inte om jag hinner dreva om, dessutom har jag ett nytt Rähnnschport i bak nu, vill inte börna sönder det... 99 billiga ursäkter om du vinner.

Tänk på att det är tävling i helgen och att banan e preppad då , detta innebär att det kommer att bli mycket bra grepp även på onsdag :tummenupp

Killer skrev:
Tänk på att det är tävling i helgen och att banan e preppad då , detta innebär att det kommer att bli mycket bra grepp även på onsdag :tummenupp
Ja ja ja jag kommer, jag ska försöka att hitta ett framdrev med 1 kugg mindre.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph