mcval

Du skrev att allt är av intresse, har du kollat upp t.ex. DT osv?
Jag har aldrig kört sport 125-a, så jag har ingen jättekoll.
Om du kollar trådarna i det här forumet så ser du att stor del av de "nyskurna"
trådarna handlar om RS. Tyvärr.
Min DT har gått 1300 mil utan större problem än en läckande packning som kostade 200 kr totalt att få utbytt.

Om grejerna är servade som de ska, och av rätt folk (!) så tror jag att det är ett många gånger bättre köp att satsa på den hojjen, än att köpa en motsvarande hoj utan stämplar.
Jag tror inte att det är så vanligt med fullstämplat servicehäfte till 125:or.

Vad du gör, impulsköp inte!
lycka till
 
Nyheter
MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Back
Top