Video Mcsäsongen är igång i GBG!..

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Hoj
Bmw S1000RR 2010
Bara jag som tagit fram hojen en?:va:va:vaBlev en tur på 15 min idag!:tummenupp Slängde i hopp en liten film från det:tunganKört nu i tre dagar :)Ps ni som inte tycker om 125 filmer bara för det går så långsamnt å e moppe varning behöver ej kommentera detta! Jag vet redan det!. Tack:Bugar

Last edited by a moderator:
blött, grått o äckligt kallt! ska man ut o köra lite tro?. . . . nej på den

Bara jag som tagit fram hojen en?:va:va:va
Blev en tur på 15 min idag!:tummenupp Slängde i hopp en liten film från det:tungan
Kört nu i tre dagar :)

Ps ni som inte tycker om 125 filmer bara för det går så långsamnt å e moppe varning behöver ej kommentera detta! Jag vet redan det!. Tack:Bugar

hurtbulle.............. men visst e de befriande skönt med liten runda! Mvh Toyman

Har Ä-knappen försvunnit från ditt tangentbord?

Körde lite cross häromdan men gathojen får stå till man kan få ordentlig temp i däcken iaf

Efter 25 år på hoj så är man inte så oerhört ivrig att komma ut längre :hihi

Last edited:
Helt rätt å lufta hojen lite...har även funderat på ta en sväng med min...fast väntar nog lite tills det är torrt på marken!

Det där vädret har vi ju haft sen i oktober så "säsongen" började väl då egentligen...

Körde lite cross häromdan men gathojen får stå till man kan få ordentlig temp i däcken iaf

Hahaha A fan den försvan igår :( Som tur är har ja hittat den igen :) ÄÄÄ
Gött :)

JJ(CBRJJ skriver

Nejdå, jag såg en tung hoj norr Gbg den 4e. Och jag har sett en lätt i stan. Du? Så vi är flera stycken som kör.
Är det den gamla eller den nya säsongen?
http://www.sporthoj.com/forum/showt...eller-sista-turen-f%F6r-s%E4songen&highlight=
Men jag kör inte med sommarhandskar
Jag har tjocka pälsfodrade.

Faan att ja inte såg den sidan ;)Va med ute den andre:) Sjukt skönt :) å kalt :)

Last edited:
Åker inte ens i regn eller när det är blött på sommaren om det går, så jag skulle inte ens fundera på att göra det i Januari..kallar det inte säsong, ok för att kalla det en åkbar stund..har själv kört hoj i jan/feb/mars säsonger det gått, men är det kul igentligen?

Jag tänkte dra ut på en 10 mila runda nu, har man bara rätt utrustning blir körningen ett nöje även i kallt väder!

Jag tog en vända 30:e december. Hade jag haft hojen här i närheten hade jag kört idag med. Solsken och "torra" vägar och plusgrader.

Hittar inte gilla knappen men om jag gjort det hade jag klickat :)
Personligen avvaktar jag nog lite för mitt nya ställ är så perforerat att man tror man blivit skjuten med hagelbössa.

snöstorm igår kväll och nu är det minusgrader i sthlm :( vi kanske får en vinter trots allt

Med tanke på din hastighet på vägarna så behöver du all temp i däcken du kan få ;)

*/ ?>
Nyheter
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Back