MCN - Motorcycle News - Racereview 2011 - Intressanta intervjuer - Stoner

lagg sedan till vad andra forare av samma hoj har sagt, att dom inte forstar hur han fick hojen att svanga, hur snabbt och hur mycket han gasade ut ur kurvorna
hur LITE han anvande elektroniken

men det ar klart, sporthoj ryttarna (och faktiskt manga andra) vet ju, sa klart, battre...

konstigt nog klagar alla som kör ducati på exakt samma sak, Och nu ska vi se vad dessa förare är bra å mindre bra på..

Rossi "starka sida" är att bromsa å köra in i kurvan,

Stoners är att åka fort som bara fan ur kurvan,

ja tycker det räcker med förklararing..

Om du inte ens förstår enkla meningar kan du låta bli att citera!
Kanske skulle du skriva färre ”enkla meningar” och fler genomtänkta meningar? Bara en tanke.

Varför försöka värdera vem av Stoner och Rossi som är mest ”älskad” och ”bäst”? Ungefär som att rada upp argument för att bananer är bättre än apelsiner.

Last edited:
Kanske skulle du skriva färre ”enkla meningar”*och fler ”genomtänka meningar”? Bara en tanke.
Du har många konstiga tankar och funderingar. Det enklaste vore nog om du skrev ner dem i ett anteckningsblock istället.

Kan man inte se att stoner ar valdigt speciellt, kanske lika bra som rossi, da ar man tamigfan blind
Har någon påstått något annat? Det var du som skrev att han dominerat de senaste åren och det har han bevisligen inte.

Varför försöka värdera vem av Stoner och Rossi som är mest ”älskad” och ”bäst”? Ungefär som att rada upp argument för att bananer är bättre än apelsiner.
Jag framförde en tes om varför Stoner ofta framstår en smula bitter. Du förstod inte.

Har någon påstått något annat? Det var du som skrev att han dominerat de senaste åren och det har han bevisligen inte.

Fan alltsa vi ar ju nastan overens! :)

app app, inte fulquota :ajjabajja har aldrig sagt dominera, men han har pa undermaligt material varit med i toppen, vunnit rejs, pole positions osv. dom andra ducati forarna har inte ens vatt nara pallen

han har fatt forare som suttit pa samma maskin se ut som rookies. rossi inkluderat. fornedra va kanske lite starkt

Fan alltsa vi ar ju nastan overens! :)

app app, inte fulquota :ajjabajja har aldrig sagt dominera, men han har pa undermaligt material varit med i toppen, vunnit rejs, pole positions osv. dom andra ducati forarna har inte ens vatt nara pallen
Det var inte meningen men om man har förnedrat alla andra MotoGP-förare de senaste åren borde man ju även ha dominerat.

Kan inte Herr S&S3M och Herr Radare sluta kasta bajs på alla forumväggar?
Ni har ofta bra saker att diskutera sålänge ni inte munhugger och ska komma ut som den visaste ur konversationen. Ni kan väl lägga till varandra på msn och sluta förvandla sporthoj till en jävla live-chat?

Klart man får kommentera varandras inlägg, men skriv dem hellre längre och mer sakliga.

Inte roligt att läsa 2 sidor med försvarstal på ett inlägg som gjorts för tre sidor sedan...

Det var inte meningen men om man har förnedrat alla andra MotoGP-förare de senaste åren borde man ju även ha dominerat.

varfor tog du inte med den biten dar ja sade att "fornedra va kanske lite starkt"? :D:D

kommer knappt ihag vad vi diskuterar, men casey stoner har med sina resultat visat att han ar den basta foraren imotogp for tillfallet

Kan inte Herr S&S3M och Herr Radare sluta kasta bajs på alla forumväggar?
Ni har ofta bra saker att diskutera sålänge ni inte munhugger och ska komma ut som den visaste ur konversationen. Ni kan väl lägga till varandra på msn och sluta förvandla sporthoj till en jävla live-chat?

Klart man får kommentera varandras inlägg, men skriv dem hellre längre och mer sakliga.

Inte roligt att läsa 2 sidor med försvarstal på ett inlägg som gjorts för tre sidor sedan...

ja ush. drygt som fan nar folk skriver inlagg som inte har nagonting med traden att gora...... :D:D:D

kopp kaffe nagon?

ja ush. drygt som fan nar folk skriver inlagg som inte har nagonting med traden att gora...... :D:D:D

kopp kaffe nagon?

Jag stör mig jävligt mycket när någon sabbar en bra topic.
Det är ett forum din jävla hippie, tro fan det är svårt att hitta saker i detta forumet när ägg som ni sabbar det med ert tjat om vem som har rätt. Läs era senaste inlägg och tala om för mig vad det har med ämnet att göra och vad det tillför alla oss andra som vill läsa intressanta intervjuer.

RACINGFORUMET:
VARFÖR DESSA REGLER?
- Vi behöver sålla ut felsvaren som kan få otrevliga konsekvenser
- Irrelevanta diskussioner skall ej förekomma
- Detta forum ska vara SERIÖST.
- Regelbrott leder till banning från forumet.

Swedie?

PUSS!

Så det är okej att skriva att någon är en "jävla hippie" och kalla andra för "ägg" men man får inte träta om vissa saker trots att man håller sig ifrån personangrepp?

Den här tråden hade haft typ 4 inlägg om folk körde ryggdunkarstuket och bara höll med varandra. Sen kan jag hålla med om att det blir lite larvigt när samma personer jämt ska hugga efter varandra men har man hängt här i 7 år är risken stor att man tappar tålamodet med en viss person som ständigt ska berätta "sanningen" och har tolkningsrätt oavsett ämne.

EDIT: Modereringen i just raceforumet suger för övrigt getballe!

det som forstummar mig ar att han visste att jag ar hippie :confused:

vem fan ar egentligen 'jensah'?

jag tror fanimig att hans riktiga namn ar kalle blomkvist - masterdetektiv!

edit: SORRY mr Moss. nu har vi riktigt sabbat din trad! :(

Last edited:
Jag stör mig jävligt mycket när någon sabbar en bra topic.

Läs era senaste inlägg och tala om för mig vad det har med ämnet att göra...
Samtidigt i andra trådar:

Skulle vilja se Tocars facebook-profil. Tror han har långt fett-stripigt hår, stor näsa med vårta på och ett par gröna lappade hängslebyxor.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?250524-Hkr&p=5451485&viewfull=1#post5451485

Ja! Jag håller med föregående talare. Det som är räknas är vårtgården.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?250524-Hkr&p=5451868&viewfull=1#post5451868

Ja, läs igenom trådarna och förstå den generella jargongen. Förövrigt var dom inte skrivna i raceforumet som har separata regler.
Meningen med detta är inte att försöka skapa tråkhoj.com, bara upprätthålla en viss seriositet där man kan finna information. Individuellt sitter ni säkert på mycket intressant som vi andra gärna tar del av, men vem vill läsa en massa gnäll? Då kan man lika bra kolla på valfri reality-serie.

Sluta försöka lägga skit på andra och ta åt dig kritik för en gångs skull!

Sorry för OT, är färdigskriven på detta ämnet nu.

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna