Mcmässan i Göteborg

Ska du till Mcmässan?

• Antal röstningar
    0
Kommer vara där lördag o söndag (med risk för viss bakfylla på söndagen)

Åker ner på fredag eftermiddag från stockholm.... är det ner eller upp ? eller bara Go West?

Jeg kommer på Fredag

Hayabusa 1600

Palmas skrev:
Hmmmmm, det är kanske en idé. :tummenupp Hoppas bara att den har kommit ut tills dess, då är det bara att åka :lol Minimoto eller minicross är det som står högst upp på inköpslistan bara den lilla kan gå.

Planering eller inte? Trodde jag var smart, våran är planerad till 12 juli. Det tog ett tag innan jag insåg att det var tre (!) dagar efter Iron Maiden i Gbg. Du kan ju tänka dig gummans min när jag föreslog att jag tar bågen för då hinner jag "nog" hem med tanke på att hon är förstföderska. Att jag sedan har en nylevererad Minimoto till kotten blidkar inte den som bestämmer. Det är inte jag om någon undrar, det enda jag har i vårat förhållande är pengarna.

Da Fris skrev:
Planering eller inte? Trodde jag var smart, våran är planerad till 12 juli. Det tog ett tag innan jag insåg att det var tre (!) dagar efter Iron Maiden i Gbg. Du kan ju tänka dig gummans min när jag föreslog att jag tar bågen för då hinner jag "nog" hem med tanke på att hon är förstföderska. Att jag sedan har en nylevererad Minimoto till kotten blidkar inte den som bestämmer. Det är inte jag om någon undrar, det enda jag har i vårat förhållande är pengarna.
Det är ju lugnt!! :tummenupp De säger att man oftast får barn sent när man får för första gången så för dig måste det ju finnas massor med marginal. Och med en snabb hoj är du ju tillbaka på nolltid! Nä det är taskigt när nåt annat kommer i kläm men som kille är man ju lösningsorienterad, dvs allt går att fixa bara man vill. :lol

I mina mässplaner har förhandlingarna tagit en ny vändning. Jag frågade lite snällt att om bäbisen kommer inom några dagar nu, typ innan den femtonde Januari, skulle det inte vara ok då om jag åker på mässan? Det skulle ju vara bra för min lilla butik menade jag. Hon sa att om jag har råd och vill så får jag åka. Jag gör nu allt som går för att bäbben ska komma ut.....

Jag bestämmer inte hemma heller. Jag bestämmer bara när hon har bestämt att jag får bestämma.

Lycka till förresten!! Det är en jäkligt spännande tid och sen vet man inte alls vad som händer.

Klart vi ska dit! Åker lördagen, mässa lördag, fest på hotellet (gothia towers, fyra st. Sky executive rum är bokade vägg i vägg), utgång på natten, hemresa dagen efter.

Yeaaaaaaaah! jag kommer också! först ska vi ner till danmark o fylla bilen med :fyllisar

Så vi kommer på lördagens mässa

Funderar på att gå på lördagen, trots allt folk.

Nåväl, får se hur det blir. Ingen SHtröja på mig iaf ;)

Nån som vet om dom nya KTM.erna kommer ställas ut?
Superduke och den andra...
Eller är det för tidigt?
Eller för sent kanske.. :)
Missade ju förra mässan

Vilken monter/handlare kan tänkas ha de lägsta priserna?

Visserligen lär det väl märkas. Men finns det någon som brukar vara billigare?

Oxtar, framförallt.

Jag +3 ska dit på fredagen. Hoppas att kunna fynda lite crossgrejer då man får sin nya pitbike samma vecka!

Japp, ska dit med jobbet Tors lr Fre... Åker jag privat så blir de på helgen...

Ser fram emot att torrbryta lite, få tillbax suget ( sådär så att det blir outhärdligt ) så man kommer torrgasa direkt man kommer hem :) Kolla stövlar, ställ, fina tjejjer och justa hojjar!

Hoppas fynda stövlar, bra att ha prylar ( vet inte vad dock ) man brukar alltid impulsköpa nått :tummenupp Löningen lever farligt :mad: måste köpa dator och ny mob samma månad samt sälen resa :huvet

Men det brukar vara kanon! :tummenupp

Klart man ska dit.

Fast jag ska iof jobba där hela mässan.. Håller till i Flying Eagles monter hela mässan o ska kränga grejer.. :banana

Helvete!

VM i trådlyftning!

Denna tråd var ju för förra året!

Men men.....

Jag e där ons-sön :fyllisar

/A

Hoppsan, där ser man vad man är kapabel till när man för en gångs skull ser till o söka lite.... :rodnar

Palmas skrev:
Det är ju lugnt!! :tummenupp De säger att man oftast får barn sent när man får för första gången så för dig måste det ju finnas massor med marginal. Och med en snabb hoj är du ju tillbaka på nolltid! Nä det är taskigt när nåt annat kommer i kläm men som kille är man ju lösningsorienterad, dvs allt går att fixa bara man vill. :lol

I mina mässplaner har förhandlingarna tagit en ny vändning. Jag frågade lite snällt att om bäbisen kommer inom några dagar nu, typ innan den femtonde Januari, skulle det inte vara ok då om jag åker på mässan? Det skulle ju vara bra för min lilla butik menade jag. Hon sa att om jag har råd och vill så får jag åka. Jag gör nu allt som går för att bäbben ska komma ut.....

Jag bestämmer inte hemma heller. Jag bestämmer bara när hon har bestämt att jag får bestämma.

Lycka till förresten!! Det är en jäkligt spännande tid och sen vet man inte alls vad som händer.

Varför lägger du inte ut listan här....
:confused: :confused:

Tobbe_N skrev:
malmö.... va fan, kan vi inte ge tillbaka hela skåne till danskarna.

iof så skulle danskarna väll se det som en krigshandling...

Du får nog ta å se upp för arga skåningar på mässan nu ...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT