Mcmässan i Göteborg

Ska du till Mcmässan?

• Antal röstningar
    0
Tänkte bara kolla lite. Har vart på en jäkla massa mässor och bara kollat, aldrig haft någon fundering att köpa saker, därför inte reflekterat allt för mycket gällande priser och prisskillnader gentemot "ordinariepris".

Hur pass mycket billigare kan man handla prylar på mässan?! Det rör sig om ett par stövlar.

Jag hoppas på att få tag på lite schyssta verktyg till bra pris, men vad jag minns finns det inte mkt sånt :(

hållundan skrev:
Tänkte bara kolla lite. Har vart på en jäkla massa mässor och bara kollat, aldrig haft någon fundering att köpa saker, därför inte reflekterat allt för mycket gällande priser och prisskillnader gentemot "ordinariepris".

Hur pass mycket billigare kan man handla prylar på mässan?! Det rör sig om ett par stövlar.

Hm tjao well 20% billigare kanske
Är nog lite gissning, brukar inte köpa grejer där

Är det troligtvis mindre folk på torsdagen tror ni?
Orkar inte med trängsel...

Kommer nog ha Sporthoj.com-dekaler att dela ut igen. Svarta, Vita och Krom. Precis som förra mässan. Bara att söka upp mig så får ni. Troligen gratis.

Swedie skrev:
Kommer nog ha Sporthoj.com-dekaler att dela ut igen. Svarta, Vita och Krom. Precis som förra mässan. Bara att söka upp mig så får ni. Troligen gratis.
:hoppa Dom lär ju gå åt, hoppas man hinner snyta ett par! :)

Edit/

Har du på dig propellerkepsen som det står Swedie på då eller, så man känner igen dig? :)

Swedie skrev:

Är det bara att ställa sig å skrika efter dig vid ingången eller :va
Kromade eller svarta hade inte varit fel. Kan man ju passa på att matcha en hoj när man ändå är på mässan. Måste ju snart handla. Säsongen börjar ju :tummenupp

Swedie skrev:

Hmm det där "troligen gratis" låter skumt, bäst o inte veta vad han menar med de heller :D
//D

Swedie skrev:
Jag har nog på mig något sorts plagg som identifierar mitt tryne.

Säg nu att du inte börjar dela förrän på lördagen. Jag kan ju inte komma upp tidigare.

Tror ändå jag skriker efter dig. Känns lättare :3freak :hihi

Detta blir förhoppningsvis roligt :)

Var aldrig förra året eller någon gång innan.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT