Sadam
Kan du svänga kör du för sakta.
yonsson skrev:Helvete vad folk det verkar bli! Ta kort på posta sen så vi som inte kan komma slipper missa det.
Jag kommer ha kameran på hojen så få se om de blir bra väther nu då

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
yonsson skrev:Helvete vad folk det verkar bli! Ta kort på posta sen så vi som inte kan komma slipper missa det.
Johanjulgran skrev:Jag tror jag hittar dit nu![]()
Ska vi från norrort mötas på mcd upplandsväsby och åka gemensamt?![]()
Det tar vell ca 30 min dit i någorlunda laglig fart om det inte är allt för mycket trafik.streetfighter1 skrev:Det tycker jag!
McD Väsby 12.00? Eller är det för sent?
Johanjulgran skrev:Det tar vell ca 30 min dit i någorlunda laglig fart om det inte är allt för mycket trafik.
Så det borde funka om vi inte väntar allt för länge innen vi åker
![]()
Perfecktstreetfighter1 skrev:Då spikar vi Mc Donalds Väsby fredag 4/6 11.45-12.00.
Johanjulgran leder oss förhoppningsvis rätt.![]()
Bikerbitch skrev:Cirka tre dagar kvar nu. Det börjar bli pirrigt! I förra veckan sa rektorn att man inte får parkera på skolgården. Men, det är svårt att få plats med hojarna på gatan.. Så ni får väl försöka lösa det där på bästa sätt![]()
Hela veckan skall tydligen ha rätt bra väder, hoppas fredagen blir kanon!
Gubbrejsarn skrev:GUBBREJSARN kommer att stå alldeles efter trafikljusen vid Skogskyrkogårdens T-banestation från 12 till 12.30 och samla in de som inte vet vägen sista biten till Kärrtorps Gymnasium.
Signalement: gubbe som bär en svart tröja det står "Gubbrejsarn" på, och har en röd/vit gammal Honda.
SamGun skrev:Kanonbra. Jag ansluter där. Är det själva infarten till skogskyrkogården du kommert att stå vid?
Nej då, det duger så bra så med raffsettet & stilettklackarna.betsy skrev:Borde man köra genom skogen och dekorera sig i björkris också![]()
Ändra signaturen då'ra!!Bikerbitch skrev:Spam spam. Varför inte passa på att ta en skön hojtur efter alltihopa?
1 dag kvar nu!
Gubbrejsarn skrev:GUBBREJSARN kommer att stå alldeles efter trafikljusen vid Skogskyrkogårdens T-banestation på Sockenvägen, från 12 till 12.30 och samla in de som inte vet vägen sista biten till Kärrtorps Gymnasium.
Signalement: gubbe som bär en svart tröja det står "Gubbrejsarn" på, och har en röd/vit gammal Honda.
Tjoffe skrev:Fick punktering nu i kväll så jag kan inte närvara imorrn tyvärr.
Grattis på studenten iaf
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |
![]() |
Distinguished Gentleman’s Ride -25
Under söndagen den 18 maj d... |
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!