MCK Vilses Julpub den 25:e december

Tack Mavve och ni andra för en kulig kväll, även om jag kom :va sist och gick först :rolleyes: Kul att träffa er alla :hej
Visste inte att det var hångeltävling, men Andreas ser ut att ha vunnit den med hästlängder ;-)

Maverick_ou812 skrev:
Jag skyller ALLT på Tusse, jag är inte inblandad i detta, höll bara i kameran. :)

Att jag sen fick ta av mig skjortan på Swing Inn är en helt annan historia... :tungan

Vänta här nu vad kallar du det du gjorde :va
Iof så höll hon i rullatorn men endå asså :slicka :zpy

Åsa skrev:
Tack Mavve och ni andra för en kulig kväll, även om jag kom :va sist och gick först :rolleyes: Kul att träffa er alla :hej
Visste inte att det var hångeltävling, men Andreas ser ut att ha vunnit den med hästlängder ;-)

Är det inte allt tävling?? :rolleyes:
När Madicken tog fram stop uret så :tuttar :banana

Tsunami skrev:
Vänta här nu vad kallar du det du gjorde :va
Iof så höll hon i rullatorn men endå asså :slicka :zpy

Är det inte allt tävling?? :rolleyes:
När Madicken tog fram stop uret så :tuttar :banana
1. Det var inte rullatorn hon höll i, dom nya toalettstolarna är gjorda i rostfritt så det bara såg ut som en rullator.
2. Det var inget stoppur, det var min blodtrycksmätare, hur mycket ska man palla en sån kväll? Brewdar.... *suck* räääliga är dom. :tungan

@Åsa.
Nästa gång är det hångeltävling. Kommer du? :D

Maverick_ou812 skrev:
1. Det var inte rullatorn hon höll i, dom nya toalettstolarna är gjorda i rostfritt så det bara såg ut som en rullator.
2. Det var inget stoppur, det var min blodtrycksmätare, hur mycket ska man palla en sån kväll? Brewdar.... *suck* räääliga är dom. :tungan

@Åsa.
Nästa gång är det hångeltävling. Kommer du? :D

Ja fler tjejer verkar behövas, då du hånglade glatt med en gäng killar :va :fatta!

Om Mavve hade sagt Stadt hade jag sagt, LÄTTVÄLLT! :D

Om Tsunami hade sagt "Hångeltävling" hade jag sagt, KOM SÅ SKA VI KELA!

Tsunami skrev:
Ja fler tjejer verkar behövas, då du hånglade glatt med en gäng killar :va :fatta!
Nu hallucinerar du och önskar igen. Har ju sagt till dig att ge fan i att slicka på paddorna! :mad:
Jag är oskyldig till allt. Höll som sagt bara i kameran...

Åsa skrev:
Säger du det du :D
Lika bra att förvarna nu så kommer du inte undan du inte med en massa dåliga bortförklaringar. Man or mouse?

(Ja, jag vet att frågan borde formuleras annorlunda men jag kan fan inte hitta nåt bättre uttryck, prova själv...)

Maverick_ou812 skrev:
Nu hallucinerar du och önskar igen. Har ju sagt till dig att ge fan i att slicka på paddorna! :mad:
Jag är oskyldig till allt. Höll som sagt bara i kameran...

hmmm :7peta

Maverick_ou812 skrev:
Lika bra att förvarna nu så kommer du inte undan du inte med en massa dåliga bortförklaringar. Man or mouse?

(Ja, jag vet att frågan borde formuleras annorlunda men jag kan fan inte hitta nåt bättre uttryck, prova själv...)

Säger du det du :D :D

Hångeltävling?!?!?! VAR?!?!?
Fast kommer jag dit, försvinner alla.... :rolleyes:

Be there or be square.... :hihi :hihi

Maverick_ou812 skrev:
Jag tänker bara vara domare, inte delta. Är så fruktansvärt dålig på det där. :(

Du får väl ragga tag i ett kjoltyg som kan lära dig!! :rolleyes: :D

JKay skrev:
Du får väl ragga tag i ett kjoltyg som kan lära dig!! :rolleyes: :D
Sedär.... typiskt, visste att det skulle vara nån hake.
Nu blir det inget tävlingsdeltagande från min sida. Det är helt säkert! :gnissla

Tusse får sköta tävlandet, jag klockar o fotar. Som vanligt... :rolleyes:

Maverick_ou812 skrev:
Sedär.... typiskt, visste att det skulle vara nån hake.
Nu blir det inget tävlingsdeltagande från min sida. Det är helt säkert! :gnissla

Tusse får sköta tävlandet, jag klockar o fotar. Som vanligt... :rolleyes:

Men vänta nu jag har ju ingen licens :gnissla
Och hur ska man lacka krashisarna dit vi ska, är det med speglar eller får man montera av dom :va

Zmurfen skrev:
Men faan,sätt en laptimer på honom o ring Canoly så DU kan komma in i matchen :D
Bra idé! Eller inte.... tror det finns nån som inte gillar att jag ger mig in i matchen på det sättet. Kan man inte få ta med sig medspelare istället och hur räknas internationella meriter? Jag menar, "bortamatch" brukar ju ge dubbla poäng? :D

Tsunami skrev:
Men vänta nu jag har ju ingen licens :gnissla
Och hur ska man lacka krashisarna dit vi ska, är det med speglar eller får man montera av dom :va
Du har licens så det räcker, det visade du juldagen. Dessutom såg jag vissa tendenser på Nivå i Götet för ett år sen så licens har du. Gällande kraschkåpor o lack så är det nog viktigast att inte "hon" blir lack. Sen kan jag lova dig att det allra viktigaste är att ha bra "sulor" det blir lätt halt på tävlingsbanan. Fel gummiblandning kan få förödande konsekvenser. :)

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla