Mck Vilse-Skånevårenturen 2008-19 april

Haha, körs det som det böörnas i tråden så ska jag ju kanske ändå inte va i snigelgruppen :D

Sorry, kunde inte hålla mig...det var en fin bööörn, nästan 50cm :pannkyss

Jag kör med 125:or och järnsledar :tummenupp

JKays fart är bra! :) Ganska bra tempo, för det behöver ju inte gå tokfort! Han är en duktig rejslaiter:pannkyss

Bara för att retas så ska jag köra ännu saktare. :hihi

Gör inte det, MCK Vilse kan inte ta ansvaret för att 25 pers fått parkeringsböter.

:rofl

Det blir ju frukost och tankning på Statoil. Innebär det att Vilse kommer ha förberett baguetter, eller bullar med ost, skinka och tomat, till försäljning med lite kaffe till? :tuttar Eller frukost på Statoil innebär en halvliter motorolja med en tvättsvamp som tilltugg? Eller kanske något annat de har till försäljning i matväg?

Last edited:
Alla parkeringsböter kommer att skickas till den rika ordföranden i Gantofta....bara så ni vet!

Nå väl!!

MAAAAT!!!!

Matställe är bokat och jag behöver ha in beställningar på ätande. Tänk på att BOKADE HAR FÖRTUR TILL SITTPLATSER!!!

Here goes da Meny:

1. Pizzabuffé m 3 olika pizzamodeller i slicead form (ät hur mkt du vill)

2. Fläskfilé med potatisgratäng och skysås

3. Kyckling med mango/chutneysås och Idaho-potatis

...detta bör täcka alla gourmetsmakande tungor hos er dregglande, slemmiga sporthojsåkare! :arsele Dessutom till ett pris av 80.-/pers inkl dryck! non alcoholic of course!

SENASTE BOKNINGSDATUM 15 APRIL :mattias
Beställningen skickas absolut senast kl 2200 den 15 april.

...o ge fan i en massa ändringar efter att ni beställt. Då får ni ingen mat! :mad: :hihi

PMa eller skicka mail jk (at) jkay.se

@PGH: In med info i första posten!!

EDIT: Som tillägg så kan jag meddela att den billigaste fläskfilen man normalt hittar i den stan är 119:-....sug på den! ;)

Last edited:
Det blir ju frukost och tankning på Statoil. Innebär det att Vilse kommer ha förberett baguetter, eller bullar med ost, skinka och tomat, till försäljning med lite kaffe till? :tuttar Eller frukost på Statoil innebär en halvliter motorolja med en tvättsvamp som tilltugg? Eller kanske något annat de har till försäljning i matväg?
Vi har kört detta koncept innan och fixat ett specialpris på baguette + dryck men då alldeles för få utnyttjade erbjudandet så la vi ner projektet.
Vi kommer dock att förvarna Matoil om att 80+ nyvakna MCK Vilsedeltagare kommer till macken så dom får en chans att ladda upp med ett extra lager av baguetter / mackor.

@JKay, starkt jobbat! :tummenupp

Vi har kört detta koncept innan och fixat ett specialpris på baguette + dryck men då alldeles för få utnyttjade erbjudandet så la vi ner projektet.
Vi kommer dock att förvarna Matoil om att 80+ nyvakna MCK Vilsedeltagare kommer till macken så dom får en chans att ladda upp med ett extra lager av baguetter / mackor.

Tack för infon! :tummenupp

MAT
2. Fläskfilé med potatisgratäng och skysås kommer att sitta som en smäck.

En sån tar jag.

MAT
2. Fläskfilé med potatisgratäng och skysås kommer att sitta som en smäck.

En sån tar jag.

Lägg det på ett PM så är det lättare att hålla reda på. Annars blandas det in i alla jävla sexposter, farthäcklande och pissinlägg.

Jag kommer att svara med en bekräftelse på ert PM när jag skrivit upp er på matlistan.

Sen en sak till.....

JÄMNA STÅLARS NÄR NI BLIR AVBOCKADE PÅ MORGONEN DEN 19!! :mattias

Nyheter
Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h

Den brittiske stuntföraren ...

Stora Motorcykelkatalogen 2026

Nu har vi öppnat förbeställ...

Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen

Nya Panigale V4 R har senas...

Vilken otrolig comeback!