Mck Vilse-Skånevårenturen 2008-19 april

hmm.. kolla nu 37mil ner samling 09.30, jaha snitta 200 så räcker de ju man kör hemifrån 07.30. Hur va de finns nåt trafikför...-nåt man skulle ha med va :va

Hoppas ni får en trevlig tur så får vi se om jag dyker upp under sommaren när jag blitt ännu mer sugen på en vilse tur :)

Nja, bara till attt komma sist. Svårare än så är det väl inte:va Jag vet inte, kör ju alltid först... Nån som vet? JKay, du med din fart:tungan

Mig veteligen så kom din grupp fram en stund innan dig och ingen visste vart du var förra året. Fast det kanske bara var de som körde en genväg och missa de sköna vägarna du planerat in :va

Mig veteligen så kom din grupp fram en stund innan dig och ingen visste vart du var förra året. Fast det kanske bara var de som körde en genväg och missa de sköna vägarna du planerat in :va

Hysch, akta så du inte blir bannad. Ifrån allt! Det där är preskiberat, det vet alla!

Förra igen...men annars var det rätt! :D

Hysch, akta så du inte blir bannad. Ifrån allt! Det där är preskiberat, det vet alla!

O ja...liiiika preskiberat som min *host* börn

Last edited:
hmm.. kolla nu 37mil ner samling 09.30, jaha snitta 200 så räcker de ju man kör hemifrån 07.30. Hur va de finns nåt trafikför...-nåt man skulle ha med va :va

Hoppas ni får en trevlig tur så får vi se om jag dyker upp under sommaren när jag blitt ännu mer sugen på en vilse tur :)

Äh, vadådå?! Du e ju raceputte o tjör miket snabbare än oss! Dessutom med en 400! Juee.....:tungan
Har jag sett på mina bilder!

Äh, vadådå?! Du e ju raceputte o tjör miket snabbare än oss! Dessutom med en 400! Juee.....:tungan
Har jag sett på mina bilder!

:hihi

Kan se de framför mig.
- Nej konstapeln, inte 200 det är en 400a.
Vaddå lyse, det är ju en rejsbajk, försäkring? gäller inte licensen?

Det var roligt som fan.

"Var fan är PG?"

"Vet inte..."

"Vadå vet inte? Var fan har han tagit vägen?"

Brum brum in the distant.

"Där är han ju, fast han kör ju själv... :va "

Last edited:
tror jag kommer hålla mig till JKay i år igen .... han är badass !!! :Bugar

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025