Mck Vilse-Skånevårenturen 2008-19 april

Jahapp, då börjar det iaf närma sig. Eftersom man kommer lite norrifrån så tänkte jag ta hm, tjugofyran mot hässlehulla, för att strax därefter vika in på 108:an te nånstans söder pungbyhed, bara för att halka in på lucky number 13 vägen neråt stockamöllan(truckar?) å därifrån ytterligare söderut på nån 113 väg ner till eslöv på morgonen. Nån som kommer från trakterna runt de krokaran som man ska släpa med/haka på så säg nåt för faa... :tungan

/Jeppe

Jahapp, då börjar det iaf närma sig. Eftersom man kommer lite norrifrån så tänkte jag ta hm, tjugofyran mot hässlehulla, för att strax därefter vika in på 108:an te nånstans söder pungbyhed, bara för att halka in på lucky number 13 vägen neråt stockamöllan(truckar?) å därifrån ytterligare söderut på nån 113 väg ner till eslöv på morgonen. Nån som kommer från trakterna runt de krokaran som man ska släpa med/haka på så säg nåt för faa... :tungan

/Jeppe

Kör du inom Lund, så visst!!:tummenupp

Ystaligan ligger på topp , tycker vi kanske förtjänar ett litet tack om du når din drömgräns :)

Jo då, dvs ägarbyte, men glassmaskinen är den samme:tummenupp

Jaha?!?! Vip-kort???:confused:

Ok, får testa en glass där sen. Det är ju lite awtlå över att glida in där med plastraket o brumma, sen stå o hänga litta med en mjukglass i näven.

Nyheter
Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h

Den brittiske stuntföraren ...

Stora Motorcykelkatalogen 2026

Nu har vi öppnat förbeställ...

Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen

Nya Panigale V4 R har senas...

Vilken otrolig comeback!

Spanjoren Marc Marquez full...

Indian slår rekord på Bonneville Salt Flats