Mck Vilse-Skånevårenturen 2008-19 april

Kommer i håg söder om landsvägen turen förra året, när jag vaknade regnade det, men på dagen då vi kom till Höllviken o Trelleborg var det solsken och rikigt jävla gött!:yoparty Så länge vi slipper regn o annat så tror jag det kommer bli rikigt trevligt!:)

Ja, väderleksrapporten ser mycket lovande ut!:) Ni har valt rätt dag...igen!

Vi är ju inga stolpskott till amatörer. Här läggs bara in rundor då solen skiner. Förutom då på NDR då det regnade som faun sista biten. Vi stod i ngt boskapsskjul en bit efter Kivik och slapp blev blöta. Halt som såpa blev det också på vägen.

Jag möter upp er om jag får reg. skylten. Borde ha kommit idag eller kommer imorgon till handlaren i hoope

Uppdatering av "Köra rätt"-rundan. Vattentornet i Lund, som vi lämnar 08:40. Fler som ska med?

1. Palle71
2. bushido
3. tjille
4. nille^80
5. JPG
6. JesperN
7. sajklan
8. Marhabba

Jag möter upp er om jag får reg. skylten. Borde ha kommit idag eller kommer imorgon till handlaren i hoope

Vad är problemet? Startar den inte utan regskylt:va Vem ser en hoj utan skylt bland alla dessa hojar. Skulle någon misstycka så kan du väl bara låna någons, polisens rutinkontroll tar väl inte mer än 5-10 minuter. 15 om de är petnoga. Jag kan avvara min skylt under denna tid.

Vad är problemet? Startar den inte utan regskylt:va Vem ser en hoj utan skylt bland alla dessa hojar. Skulle någon misstycka så kan du väl bara låna någons, polisens rutinkontroll tar väl inte mer än 5-10 minuter. 15 om de är petnoga. Jag kan avvara min skylt under denna tid.

Eller så har han inte kunnat försäkra den för han inte vet reg nummret.
lagom sköj om man skulle lägga en hoj för så där 215 lakan o inte ha den försäkrad.

Nej behövs inte fick precis samtal om att jag ska hämta hojen imorgon och att skulten kommit så ser fram emot lördagen nu =)

Nej behövs inte fick precis samtal om att jag ska hämta hojen imorgon och att skulten kommit så ser fram emot lördagen nu =)

Uppdatering av "Köra rätt"-rundan. Vattentornet i Lund, som vi lämnar 08:40. Fler som ska med?

1. Palle71
2. bushido
3. tjille
4. nille^80
5. JPG
6. JesperN
7. sajklan
8. Marhabba
9. dny

Fortsätter det i denna takten blir vi ju större än MCK Vilse-turen. :D

1. Palle71
2. bushido
3. tjille
4. nille^80
5. JPG
6. JesperN
7. sajklan
8. Marhabba
9. dny

Fortsätter det i denna takten blir vi ju större än MCK Vilse-turen. :D

jag kan komma också :)
menar ni den som ligger vid Sonny Ericssom??

Finns där fler i Lund:va

Det finns ett gammalt vattentorn också, på Sölvegatan, men det är numera ett observatorium.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Bild:Gamla_vattentornet_i_Lund.JPG

jag kan komma också :)
menar ni den som ligger vid Sonny Ericssom??

Jepp! Det är bara att dyka upp! :tummenupp

1. Palle71
2. bushido
3. tjille
4. nille^80
5. JPG
6. JesperN
7. sajklan
8. Marhabba
9. dny
10. Najib

Last edited:
Nyheter