Mck Vilse-Skånevårenturen 2008-19 april

tunnan :hoppskrat

vad det menat att jag är det??
skillnaden är många, men mellan kawasaki och en tunna piss är där iallafall skillnader och inte bara likheter som mellan aprilia och tunnan :D

nej du är inte så oskuldsfull som du tror :) , markuscz skickar sms och ber om numret till BRIS och jourhavande kompis eftersom han är sexuellt slaktad :)

Last edited:
tunnan :hoppskrat

nej du är inte så oskuldsfull som du tror :) , markuscz skickar sms och ber om numret till BRIS och jourhavande kompis eftersom han är sexuellt slaktad :)

haha men han tycker ju om att bli sexuellt utnyttjad av mig, bara han som ska framstå som oskuldsfull. säger bara *pfft* han är INTE oskuldsfull haha!
eller hur kära Tazadar???? :D

Sluta spamma och sätt upp :fatta! dig på listan istället!

Jag spammar (med mina hittills tre inlägg, inkl. detta:gnissla haha) för jag ville hjälpa killen som ville ha 1500 inlägg innan körningen.:)

comp1337 sätter upp comp1337 när han får sålt hojen, och får tag på en ny. Eller sätter jag upp mig, när du inte pressar mig så, hehe. Mina cohones :arsele är inte redo att åka med dem stora grabbarna å cheyerna (SH-uttryck? Aldrig sett för iaf) än.

Fina vädert idag ju!:) Kanske lite kallt i skuggan bara...
Lite mer än tre veckor till turen nu, satt o funderade lite innan...vad man har att se fram emot med turen.

1. JKay ska buuurna igen! och denna gången tror jag faktiskt att han kan få till ett litet moln:hihi
2. Fina vägar med sköna kurvor
3. God mat, va de nu än blir?

Sen bjuder turen säkert på en massa mer:)

Bara hoppas där är stolar till alla när det vankas mat denna gången :D

Edit: Felstavning!! Nöjd nu din jävel?? :näsblod

Last edited:
Håller med! 1500 innan starten den 19 MÅSTE ju kunna fixas!

Jag känner mig inte i spam-form denna vår, annars brukar jag kunna bidra med en hel del skitsnack. Plus att jag har annat för mig, lite pimp på min hoj skall monteras. Nya däck, nya kåpblinkers fram, nytt mullerrör a la yoshi, nya backspeglar.

Nån får fixa mat nu va - petapåjkayellermaverickellernånannan.

Jag känner mig inte i spam-form denna vår, annars brukar jag kunna bidra med en hel del skitsnack. Plus att jag har annat för mig, lite pimp på min hoj skall monteras. Nya däck, nya kåpblinkers fram, nytt mullerrör a la yoshi, nya backspeglar.

Nån får fixa mat nu va - petapåjkayellermaverickellernånannan.

PM skickas strax

Hey allihop!! Jag kommer oxå.. Ni verkar vara ett trevligt gäng som brukar köra å skriva här :) Jag är oxå trevlig :p
Hoppas bara mc:n kommer tills dess så gasar vi.
Ha d.
/Una

Hey allihop!! Jag kommer oxå.. Ni verkar vara ett trevligt gäng som brukar köra å skriva här :) Jag är oxå trevlig :p
Hoppas bara mc:n kommer tills dess så gasar vi.
Ha d.
/Una

:hej

Välkommen! Klart du ska med och gazza! Se nu till att pilla ihop hojen så deltagarantalet får mer fägri...eehhh....fler deltagare. :hihi

Upp med bild då! :7peta :D

Ähh....skärp dig! :D

Last edited:
Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...