Mck Vilse-Skånevårenturen 2008-19 april

:rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :skrattaåt

Somliga straffar gud med desamma... Hoppas du hittade allt o inte fick skinstället polerat av backspeglar o andra saker... :gnissla

Nejdå, det var okies... allt återfanns som sagt... kanske inte i originalskick, men ändå! ;) Jag kan tänka mig att billisterna NJÖT i stora drag när "den jävla fartdåren tappade sina grajjår HAHA, rätt åt det jevvra svinet" :D

Jag tänkte precis skriva exakt samma sak...

Inte dax att börja spamma inför nästa körning? bara 26 dagar kvar dit ju... :yoparty :yoparty
Tyvärr ser det inte ut som om vi kommer att rodda någon NDR 2008. :(
Både JKay och PGH har fått förhinder att reisleita och själv har jag mycket begränsad tid att hinna rodda allt på egen hand.

Om det finns någon som är villig att ta på sig rollen som reisleiter för en 25-manna grupp så skicka ett PM till mig.

Både JKay och PGH har fått förhinder att reisleita och själv har jag mycket begränsad tid att hinna rodda allt på egen hand.

Om det finns någon som är villig att ta på sig rollen som reisleiter för en 25-manna grupp så skicka ett PM till mig.

Ni fram väl skjuta fram nationaldagen 17dar istället, så kan jag också vara med. :rolleyes:

aaahhh bull, jag som fixa ledigt o sett framemot detta :( :( jag är tyvärr värstsämst på att ligga först men en av mina nära vänner strömpa brukar vara en jävel på att leda så ska kolla med han.

Muta JKay att ge upp vad han nu har för planer och låt honom ta en grupp. Jag och kapten kan med varm hand ta snabba gruppen och visa er saltgurkor hur fan man vrider rulle och bombar satan. ;)

Vi har laddat länge för det här! Get it done :yoparty

Mav, det här funkar inte :fakta
Det måste väl finnas fler snubbar/snubbor som hittar i skåne och kan vara gruppledare. Nu är ju d1ce och jag så sjukt jävla snabba så vi kanske kör ifrån resten annars kan vi självklart leda varsin grupp.....hit med kartan bara, hur svårt kan de va? :)
Allvarligt, detta går inte att ställa in!

Jag och kapten kan med varm hand ta snabba gruppen och visa er saltgurkor hur fan man vrider rulle och bombar satan. ;)

:fakta

Last edited:
Det måste väl finnas fler snubbar/snubbor som hittar i skåne och kan vara gruppledare. Nu är ju d1ce och jag så sjukt jävla snabba så vi kanske kör ifrån resten annars kan vi självklart leda varsin grupp.....hit med kartan bara, hur svårt kan de va? :)

:fakta

Jag håller med. De andra som var gruppledare kan inte de ställa upp den här gången oxå?

Jag som trodde det skulle bli lätt att komma undan...
Okej, okej, okej, jag försöker fixa då. Ska bara komma hem från Lissabon först.

aaahhh bull, jag som fixa ledigt o sett framemot detta :( :( jag är tyvärr värstsämst på att ligga först men en av mina nära vänner strömpa brukar vara en jävel på att leda så ska kolla med han.
Strömpa ligger i inboxen för PM, ska ta ett snack. :tummenupp

Jag håller med. De andra som var gruppledare kan inte de ställa upp den här gången oxå?
Förfrågan är skickad. :)

Då hade vi hamnat fåkking vilse vill jag lova!

Last edited:
Jag missade Svt då jag inte hade köpt hoj än, nu har man hoj igen och har verkligen sett fram imor NDR och hoppas verkligen det blir av :)

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra