Maverick_ou812
There's a new kid in town
- Gick med
- 30 Sep 2004
- Hoj
- Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Klart pågen ska ha mat...Jag vill också ha maud!
25. Pawel - Kyckling med stekt potatis
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Klart pågen ska ha mat...Jag vill också ha maud!
![]()
Jag vill också ha maud!
![]()
Jag lovad, du kommer inte att ångra dig. Maten på stället är alltid bra och det blir trevligt att kunna sitta samlade.![]()
.Gott jobbatRekade idag
Se till att vara utsövda och ha däckvärmarna på innan körning.
Mycket bra runda även om vilsemannen lagt grunden, men missarna fixade VBK, WW och Bebe lätt som en plätt....

Det känns så i dag... vi har reviderat en del av den runda du fick på kartan för nu vet vi att en del vägar finns det ingen asfalt på.Gott jobbatmen ni kom väl inte hem kl 00.45
![]()

Stegda knudor o kylling x2Det blir naturligtvis ingen runda om det regnar och då står inte restaurangen och lagar en massa förbeställd mat och då är ingen skyldig någon några pengar. Detta är väl en fair deal?
Keyrå
Ja, någonting sådant. Eller kanske snarare "om hojen har fulleffekt borde du ha en bättre chans att hänga med än om den är mellanklassad", just med tanke på att du specifikt frågade om effekten. Hur som helst, jag antog att du hade en poäng eftersom du frågade och då var det ju bäst att svara sanningsenligt![]()
-tagninsförmågan är av betydelse). Men det försvann någonstans på vägen... Konversationen åkte vilse ? Klart vi ordnar en långsam grupp!
Jag ska höra med Bebe om han tar på sig det hedervärda uppdraget, han kör som BKK instruktör för SMC så ni i gruppen kan dessutom fråga om tips och råd för en säkrare körning.
Det verkar som sjukdomen "asfaltsexem på plast" börjar få en närmast pandemisk spridning... Såg en annan ER6:a idag med exakt samma symptom.Nu är det i princip säkert att jag, den frihälande spammaren inte kommer vara med. Har nämligen ruskigt svårt att tro att hojen är fixad tills NDR eller att jag lyckats köpa en ny. Lyckades nämligen få lite för kraftigt knäskrap i första kurvan på Ring Knutstorp idag. Inte alltför smart kanske men så kan det gå.
Bättre sent än aldrig!Nu kommer jag med världens senaste svar (?) ...
Vad sägs om att Bebe's grupp samlas i depån på ringen (Knutstorp) vid 08:30 för en snabb genomgång, sen vid 09:00 så kör vi bana och sen frammåt 11-tiden så ansluter vi till rutten, uppvärmda och fit for fight.![]()
![]()
Det verkar som sjukdomen "asfaltsexem på plast" börjar få en närmast pandemisk spridning... Såg en annan ER6:a idag med exakt samma symptom.
Nåja, hoppas allt är bra med dig iallafall.
Skönt o höra du e ok så pass. Plas går o fixa, bara hojen inte har blivit sne eller sprungit läck på något...Ingen fara med lilla mig. Bara självförtroendet som fick sig en törn men den är snart på topp igen....
Nope, jag har hållt reda på 75 andra vildhjärnor som kört runt, runt och runt på Sturup Raceway med Sydskanes Emse idag. Ingen som berättat för dem att det regnade och jäklar vad unge herr Gröön fått upp farten med sin Mito.Ingen fara med lilla mig. Bara självförtroendet som fick sig en törn men den är snart på topp igen.
Du råkade inte hålla någonstans mellan Knutstorp och Malmö mellan 1700-1830!?
Nu är det i princip säkert att jag, den frihälande spammaren inte kommer vara med. Har nämligen ruskigt svårt att tro att hojen är fixad tills NDR eller att jag lyckats köpa en ny. Lyckades nämligen få lite för kraftigt knäskrap i första kurvan på Ring Knutstorp idag. Inte alltför smart kanske men så kan det gå.
). När det blev dags för en "bensträckare" tyckte Matti att han åtminståne skulle presentera sig, så han sade artigt "-Matti Musa", varpå skånegräbban replikerade "- Nä, de e ente så farled, bara lide öm i rompan..."Har jag skrämt alla så mycket att ingen vågar spamma något alls?Tur att bara hojen fick "semester".......
Ett litet bidrag till spammandet (OBS! MC-relaterat)....
Har jag skrämt alla så mycket att ingen vågar spamma något alls?![]()

Japp, det är väldigt tyst men det är lättsurfat!Tror nästan det
Jag vet inte hur det brukar vara i dessa trådarna, men jag tycker den är väldigt tyst![]()

Stegda knudor o kylling x2|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!