Solid snake
Guest
Jag körde inte fel iaf.Det var meningen att vi skulle köra 50 meter och sen göra en garagevändning för att köra tillbaka 50 meter igen va? Precis vid Hydro. Eller det skulle inte vara så solid?![]()
Macken var inte utsatt på kartan.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag körde inte fel iaf.Det var meningen att vi skulle köra 50 meter och sen göra en garagevändning för att köra tillbaka 50 meter igen va? Precis vid Hydro. Eller det skulle inte vara så solid?![]()

Jag är käääär, kolla den GSXR750 som står på översta bilden i understa posten. Koppar/svart....mamma mia!! Hojen är ju urvacker!!
...va? Satt det ngn på? Släng bort dököttet så tar jag hojen!![]()
muhaaaa... jag kan ta både och ..![]()
![]()
JAG KÖRDE INTE VILSE OCH DET KAN FAN MIN SISTAMAN INTYGA!Hahaaa, mavve körde vilse.
Cel också, litegrann fick jag höra, han sa nä men jag tror inte på honom.![]()
Tack för en trevlig tur...
Nu har man korkat upp första pilsnern, så alla som e sugna, kan antingen komma hem till mig & dricka ett par pilsner, eller möta upp vid Hamnkrogen i Helsingborg efter 21.00
SKÅÅÅÅÅL![]()
Hahahaaaaa, kom du bara så ska jag smiska dig i häckeberga, eller på åsen, eller på motorvägen, take your pick...JAG KÖRDE INTE VILSE OCH DET KAN FAN MIN SISTAMAN INTYGA!![]()
![]()
![]()
och den som sa det ska jag piska vid nästa körning!
Tack alla för ett skönt gazz!
på återseende!
//Cellie

:ittakes12know1![]()
Finns det bilder på det???? Nähä, tänkte väl det, då har det alltså inte hänt.Hahaaa, mavve körde vilse.
Cel också, litegrann fick jag höra, han sa nä men jag tror inte på honom.![]()

Ens lide...Finns det bilder på det???? Nähä, tänkte väl det, då har det alltså inte hänt.![]()

Tack för en trevlig tur...
Nu har man korkat upp första pilsnern, så alla som e sugna, kan antingen komma hem till mig & dricka ett par pilsner, eller möta upp vid Hamnkrogen i Helsingborg efter 21.00
SKÅÅÅÅÅL![]()
Finns det bilder på det???? Nähä, tänkte väl det, då har det alltså inte hänt.![]()

Tack för en trevlig runda..... som alltid.
Trist med krachen mot Mercan hoppas det inte tog för illa på dig
Fortsatt trevlig kväll
Jag tackar för en MYCKETtrevlig runda idag. Freon gjorde en mycket god insats som vilselaiter. Hoppas att du inte slog dig för mycket när du spanade in lacken på mercanden hade ju iallafall samma färg som din.
Efter att jag övertog rollen som laiter dröjde det inte lång tid innan hela vår grupp vart totalt vilse(nåja det var väl det som det hela gick ut på,lr
![]()
STARKT JOBBAT MCK VILSE
Mvh Zoom Zoom Zion
tack för en underbar runda med vad allt vad det innebär.
Tack med till Freon för ditt Raislajtande, hoppas att det ordnade sig med polisen och att du inte känner av allt för mycket i kroppen.

Jodå, polisen var kanon förutom lappen på 2000:- som jag fick..![]()

|
|
Nya MV Agusta Brutale 800
MV Agusta Brutale har länge... |
|
|
YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT
Inför 2026 uppdateras maski... |
|
|
Ducati lanserar racingakademi för framtidens stjärnor
Ducati presenterar, i samar... |