MCK Vilse - Nationaldagsrundan 2008

Vi får se om jag kan vara med på rundan. Fick ryggskott i början på veckan så ska testa att köra hoj ikväll och se hur det känns.

Det är väl ingen fara, du ska ju ändå ligga ner på hojen och i kurvorna :-p Sen kan jag hjälpa dig av hojen där emellan. Men stackar! och ryggskott som man inte kan göra så mycket åt...

Vi får se om jag kan vara med på rundan. Fick ryggskott i början på veckan så ska testa att köra hoj ikväll och se hur det känns.
Ett långt varmt bad (eller dusch)... lite Radital eller tigerbalsam över natten så är du pigg som en lärka imorgon! :D

Det är väl ingen fara, du ska ju ändå ligga ner på hojen och i kurvorna :-p Sen kan jag hjälpa dig av hojen där emellan. Men stackar! och ryggskott som man inte kan göra så mycket åt...

sålänge hand-/fotleder är okej så går det att köra.. Sluta wajna nu! :yoparty

Ett långt varmt bad (eller dusch)... lite Radital eller tigerbalsam över natten så är du pigg som en lärka imorgon! :D

Jag gör allt jag kan för att kunna vara med. Detta vill man ju inte missa :)

Ska vi vara med på kvällen?

Last edited:

Lungt jag kör fast jag klota i lördags och axeln var ut led plus två reben skadade . lite ipren så är det löst =)

Köra till Höör-rundan

Vi kör från vattentornet i Lund vid Sony Ericsson kl 08:25...

1. Palle71
2. sajklan
3. Raap..toor
4. Palle71 - Jesper
5. Hannes
6. Svalan
7. Wtm
8. JPG
9. nille^80
10. Korvarobban
11. MadMx

Hade en fundering angående vi som kör från Lund......e de inte lite sent att köra 8.25 ? Om vi senast skall köra från Statoil 9.30, ha betalat maten och tankat innan.

Som sagt endast en ödmjuk tanke...

Mvh

Norman Bates

Hade en fundering angående vi som kör från Lund......e de inte lite sent att köra 8.25 ? Om vi senast skall köra från Statoil 9.30, ha betalat maten och tankat innan.

Mvh

Norman Bates
Tanka i Lund, du klarar dig till matstället då, om du har över 14 liter i tanken iaf.

Mvh

Norman Bates

Förra gången hann i alla fall jag både att klämma en baguette, ta en kopp kaffe, betala för Vilse-maten och tanka på en halvtimme. Äter du frukost hemma så är det bara tankning och betala för Vilse-maten.

Och för övrigt så kan du göra som Solid Snake föreslog, om du vill skippa tankningen också. :tummenupp

Oki dok , då pröver vi då, hoppas man kan tanka vid matstället.
Misstänker att hojjen blir törstig imorron.....pga värmen såklart.

:mad:

(Har faktiskt köpt för ett par dagar sedan, så jag får väl ta bort den där signaturtexten... :hihi)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT