MCK Vilse - Nationaldagsrundan 2008

Jag kan nog tänka mig att hänga med ut, även om jag inte känner en enda av er. Blir det bara jag, d1ce och Kapten Blåskägg kan det i och för sig kanske bli lite tråkigt. Är inte så roligt att sitta och prata med mig själv efter att de tuppat av vid 21:30-tiden. :näsblod

Jag kan nog tänka mig att hänga med ut, även om jag inte känner en enda av er. Blir det bara jag, d1ce och Kapten Blåskägg kan det i och för sig kanske bli lite tråkigt. Är inte så roligt att sitta och prata med mig själv efter att de tuppat av vid 21:30-tiden. :näsblod

För min egen del önskar jag såklart att du hade rätt. Men för vår del brukar det eskalera i sms attacker och konstiga bilder. Senast fick jag t.ex. en bild utskickad till hela svenska tjej-hoj-kollektivet där jag inte var så schnygg :mad: halvnäck och en uppblåsbar badbjörn på huvudet.

Jag har självfallet inte förlåtit detta :mad:

Jag trodde man skrev upp sig på listan för att åka hoj och festa?! :va Ska ni ligga i torrdocka era amatörer?! :D

För min egen del önskar jag såklart att du hade rätt. Men för vår del brukar det eskalera i sms attacker och konstiga bilder. Senast fick jag t.ex. en bild utskickad till hela svenska tjej-hoj-kollektivet där jag inte var så schnygg :mad: halvnäck och en uppblåsbar badbjörn på huvudet.

Jag har självfallet inte förlåtit detta :mad:

...för att det blev helt plötsligt alldeles för mycket ligga/borra? :hihi

Jag trodde man skrev upp sig på listan för att åka hoj och festa?! :va Ska ni ligga i torrdocka era amatörer?! :D

Plaskar hellre i sjön än ligger i torrdocka, så om jag kan och har tid tar jag gärna ett par öl. Tar givetvis med mig riktig kamera och en uppblåsbar badbjörn. :tummenupp

ser dåligt ut i tråden när det var april rundan så var det ju 30 sidor i tråden minst vid denna tiden nu får folk skärpa sig lite

Last edited:
Här är sulis, maskerad brottsbekämpare.

retard_ninja.jpg

Bunde trivs framför kameran!

Men sluan trode vi hade pratat med detta om att lägga ut bilder på sig själv och säga att det är någon annan. Du kan säga som det är att det är du vi tar dig alla för den du är ändå så oroa dig inte lovar att itne stöta ut dig =):D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT