TouchMan65 skrev:2210425Suck! Ni börjar ju närma er de hundra........vill köööööööraaaaa!!
Isch kom ju på en sak! Kolla datumen när ni ska köra, ta bort nollorna....vad blir det kvar om man sätter ihop siffrorna??![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ASG

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
TouchMan65 skrev:2210425Suck! Ni börjar ju närma er de hundra........vill köööööööraaaaa!!
Isch kom ju på en sak! Kolla datumen när ni ska köra, ta bort nollorna....vad blir det kvar om man sätter ihop siffrorna??![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Robbi skrev:2210636Får tyvärr lämna över plats 10 till någon som inte e ett klantarsle och glömt besiktiga hojen...... Körförbud...![]()
![]()
![]()
Första tid för besiktning e den 17:e.......![]()
![]()
Robbi skrev:2210636Får tyvärr lämna över plats 10 till någon som inte e ett klantarsle och glömt besiktiga hojen...... Körförbud...![]()
![]()
![]()
![]()
Mitra skrev:2210815Ring eller gå in på nätet och boka tid med jämna mellanrum. Kommer alltid återbud. Kolla alla stationer inte bara Malmö så ska du se att du får en tid.
Om inte annat så finns alltid drive-in på måndag![]()
PGH skrev:2210446ASGNamnet på kortegen är därmed klubbat. 666 - MCK Vilses rejskortege
TouchMan65 skrev:2210945Och vad får man för den iden!? Inte ens en ansvarsfull plats i MCK Vilse!!??![]()
![]()
JKay skrev:2210943Attans...nu kommer vi inte upp i 100 anmälda!![]()
Aja...95 är rätt bra det med!
EDIT: Välkommen Emmelie!!![]()
PGH skrev:2210951Amen det är ju lång tid kvar. Mycket kan hända ju, vi kan bli 150 om det vill sig illa ju![]()
JKay skrev:2210954Jovisst....men det hade varit fräkkt med 100 anmälda på papper!
Sen att det kommer oanmält är ju en annan sak.![]()
Brb...måste ta tvätten. Hur FANS jävla dum får man vara o boka tvättetid i DAG?!?!?!![]()
PGH skrev:2210966Vad, vill du hellre tvätta i morgon vid 14 eller??? Mitt i GP-körningen![]()
JKay skrev:2210954Jovisst....men det hade varit fräkkt med 100 anmälda på papper!
Sen att det kommer oanmält är ju en annan sak.![]()
Brb...måste ta tvätten. Hur FANS jävla dum får man vara o boka tvättetid i DAG?!?!?!![]()
Zenit skrev:2210975så nu går min hojen igen(tills att kedja snärtar till min hälsena
)
Zenit skrev:2210975så nu går min hojen igen(tills att kedja snärtar till min hälsena
)
Gör om, gör rätt. Dom andra har sagt det redan. Drive In besiktning, Voila! Klappat o klart tills på tisdag. Du stryker dig INTE!Robbi skrev:2210636Får tyvärr lämna över plats 10 till någon som inte e ett klantarsle och glömt besiktiga hojen...... Körförbud...![]()
![]()
![]()
![]()
Vi har aldrig sagt nej till en kvinna innan och vi tänker inte börja nu!Emmelie skrev:2210942Jag skulle ocksp vilja hänga med, såg att sista anmälan för mat var igår, men jag behöver ingen mat, hoppas jag får hänga med iaf!
Bra nummer det där. Vi kör Iron Maidens "Number of the Beast" istället för nationalsången!PGH skrev:2210446ASGNamnet på kortegen är därmed klubbat. 666 - MCK Vilses rejskortege
PGH skrev:2211064Vad var felet, lite bensin i tanken ellerOavsett är det gött att den funkar
![]()
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning