MCK Vilse - Nationaldagsrundan 06-06-06

bjorasen skrev:
2170651 Någon som har tips på hur man kan pryda hojen med dom svenska färgerna??

Gå in i grannens trädgård och hala ner flaggan... Eller så tar du hela stången och fäster den med två slangklämmor, svårare än så behöver det ju inte vara :gnissla

Last edited:
PGH skrev:
2170540 Btw, är någon sugen på att hänga på ner till plajan, typ Ribban eller nått. Fint väder på gång :mad: :huvet

Låter helt ok...

Jag tar med ett militärtält och datan så kan vi :spammer på SH iaf..
Solkräm lär vi inte behöva.

PGH skrev:
2170540 Btw, är någon sugen på att hänga på ner till plajan, typ Ribban eller nått. Fint väder på gång :mad: :huvet

Jag BOR där så TYST!!! :mad:
Tittade ut idag, uppehåll! Gött.. ut och leka en runda! Börjar ta på mig stället.. moder natur kontrar direkt genom att dra ner trosan & let it loose... argh!!!! ångesten är olidlig!

Ooops skrev:
2170760 Jag BOR där så TYST!!! :mad:
Tittade ut idag, uppehåll! Gött.. ut och leka en runda! Börjar ta på mig stället.. moder natur kontrar direkt genom att dra ner trosan & let it loose... argh!!!! ångesten är olidlig!

Ha ha. Om vi får regn på lördag när vi rekar så beställer jag regn till svenskdagen också, bara så ni alla vet :tungan

PGH skrev:
2170768 Ha ha. Om vi får regn på lördag när vi rekar så beställer jag regn till svenskdagen också, bara så ni alla vet :tungan

:fatta!
Så säger man inte

Och dig tänkte man bjuda på kaffe..... :huvet

HbgQ skrev:
2170770 :fatta!
Så säger man inte

Kanske inte läge men, gärna med mjölk i. Ja jag vet, jag är en sån mesig-wisser. Så är det redan sagt :)

Ooops skrev:
2170760 Jag BOR där så TYST!!! :mad:

Moder Natur...ja, kvinnor är väl fantastiska?? :rolleyes: :gnissla

HbgQ skrev:
2170770 :fatta!
Så säger man inte

Här bjuds det kaffe överallt...jag tar en kopp jag med! :tummenupp

PGH skrev:
2170775 Kanske inte läge men, gärna med mjölk i. Ja jag vet, jag är en sån mesig-wisser. Så är det redan sagt :)

Tänk nu på att jag är en Bitch....
Ska se om dom har någon gammal mjölk du kan få i kaffet

JKay skrev:
2170779 Moder Natur...ja, kvinnor är väl fantastiska?? :rolleyes: :gnissla

Ja visst är vi.... :D

När är sista dagen att anmäla sej? Kan man typ anmäla sej dagen innan?

HbgQ skrev:
2170783 Tänk nu på att jag är en Bitch....
Ska se om dom har någon gammal mjölk du kan få i kaffet

Ja visst är vi.... :D

SURPRAJS NR 2:Härmed är det klubbat att HbgQ tar med kaffe till alla på svenskdagen, med gammal mjölk till dom som önskar det. Ta med egen kopp.

Bra, för jag vet inget än.. Hoppas på att jag kommer på ny hoj, i värsta fall blir det inte alls, och i näst värsta så kommer jag på gixxern.

Swish skrev:
2170798 Bra, för jag vet inget än.. Hoppas på att jag kommer på ny hoj, i värsta fall blir det inte alls, och i näst värsta så kommer jag på gixxern.

Du byter ju hoj lika ofta som jag byter kallingar! Och det är OFTA!!!

PGH skrev:
2170802 Du får inte följa med. Sälja mc:n o köpa fyrahjuling :7peta Svikare där.

hehe.. jag måste ju köpa en ny hoj vare sej jag vill eller ej, eftersom jag ska på lelleträffen! är bara så trött på gixxern nu, antagligen därför jag bojkottar alla 2-hjulingar. fast jag fick köra en splitterny zx10r igår, och det var ju faktiskt ganska roligt!

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025