HanneZ
Avställd
Jag vill tacka mina väljare för det starka stöd ni visat i dessa kämpiga tider. Nu när hojen är på reparation några veckor så har jag mycket tid över att göra det bästa av detta gyllene forum.


Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Ljungqvist skrev:2273357Låt oss göra Hannez moderator i tråden "Samåkning Skövde" som var tänkt att vara ett forum för samåkningar.
Den tråden skulle behöva en moderator...![]()
HanneZ skrev:2273572Jag vill tacka mina väljare för det starka stöd ni visat i dessa kämpiga tider. Nu när hojen är på reparation några veckor så har jag mycket tid över att göra det bästa av detta gyllene forum.
![]()
Nej, lite öm i revben o axel bara.[KoRn] skrev:2273578Du har ju makten att stänga skräptråden...
Inga fysiska skador ?
HanneZ skrev:2273582Nej, lite öm i revben o axel bara.
Den där röda klumpen? Ja jävlar va dom fota den.[KoRn] skrev:2273595Men det måste varit värt det...
Med tanke på att få sett en NR750 live on track
HanneZ skrev:2273599Den där röda klumpen? Ja jävlar va dom fota den.


stony skrev:2273761
Samt någon som är så engagerad i hojåkning borde väll iaf ha körkort? (samt sporthoj)![]()

Ljungqvist skrev:2273357Låt oss göra Hannez moderator i tråden "Samåkning Skövde" som var tänkt att vara ett forum för samåkningar.
Den tråden skulle behöva en moderator...![]()
Ja va fan blir det nån andra vers lr?X-up skrev:2278597Jahopp, varför har inte Hannez förärats med den gröna Moderatorfärgen på sitt namn ännu?
"Hannez den allsmäktige" som han numera skall kallas!












Caffe skrev:2303099
Jag tänkte styra upp en bussresa ner med Tjoffe och andra entusiastiska Skaraborgsfantaster för att fira in den nya ledningen för Skaraborgsforumet ordentligt.
Caffe skrev:2303099När ska Hannez den heliga krönas officiellt?
McB skrev:2303129Är HanneZ en hon nu?


Caffe skrev:2303139Oupps, där förlorade jag flera års intjänade goodwill-poäng hos St:e Per.
Man fel-titulerar ju inte ett virtuellt helgon och kommer undan ostraffad
Den helige skulle jag ju givetvis ha skrivit![]()

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |