Mcförare viftade med pistol

måste dom skriva mc förare ser ju mer ut som en cross och det räknar jag inte som mc!

Fan blir så jävla förbannad på sånt där.Hur jävla fega får man vara Åka runt på en cross (som det ser ut på bilden) å vifta med vapen Fy fan!!Skulle jag se dom skulle jag åka ikapp dom sparka omkull dom å slita av dom hjälmarna å slå sönder näsbenet på dom.Tror tyvärr det är det enda som hjälper på sådana idioter.Fan nu e jag skit lack här hemma ju!!!!! Det värsta e väl att dom e ute om några dagar å sen springer dom runt i sina förrorter å skryter om vad dom gjort.

måste dom skriva mc förare ser ju mer ut som en cross och det räknar jag inte som mc!

Det heter ju iofs crossmotorcykel, om man ska var petig, tror jag.

Men visst går det mode i MC-bashing nu. Inte helt oförskyllt, heller, i en del fall.

Fan va dom tvugna att köra över hojjen.. Inte så kul för han dom snodde den av.

MM fan helt sant men mest synd e det att snuten missade killarna när dom ändå skulle köra över nått :)

Bränna runt på en 80cc o vifta med softairgun, klassisk uppväxtfas, lika viktig som självklar. Det var säkert skitkul tills polisen dök upp. Hoppas de inte gjorde illa sig.

:rolleyes: För mc-kollektivet önskar väl inte livet ur en mc-broder:rolleyes:

Här har ni ett schyst exempel på vad GTA liren gör med dagens ungdom!

Dom lär sig både det ena å det andra :död :7peta :fyllisar :4skrika :smasha :finger :hördu :kulspruta :ätapiller :fatta! :sissy :squid

Skitungar!!
Hoppas deras pappa lägger dom över knät och smiskar dom....

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard