Mcdonalds suger!

Miss_Orchidee skrev:
Sen håller jag helt klart med om att MAX är bäst, då Hagster fick mig uplyst över en "romantisk dejting middag" ( :hihi ) som Sandstream utryckte det....

Det blir billigt att dejta dig om man bara skall til MaX. :hihi
Jag som hade tänkt ta dig till Fiskekrogen.... :kär :rofl :lol

Äh. Snabbmat är gay.

Grillat på grillen är godast. Gärna griskött, a'la fläskfilé eller nöt, a'la ryggbiff...

Tacka vet jag Mia´s Grill i Umeå.! Garanterat största portionerna i Sverige i förhållande till priset. Och gott är det ju dessutom. :tummenupp

ElDiablo skrev:
Tacka vet jag Mia´s Grill i Umeå.! Garanterat största portionerna i Sverige i förhållande till priset. Och gott är det ju dessutom. :tummenupp

Kebab i Malmös riskområden...... (kör dit med något billigt dock)
Men kebaben är utan tvekan bäst där :)

DennisLundström skrev:
har ni glömt sibylla? En kedja som verkar dö ut och ersättas av alla j**la kedjor som burger king, McD mm. Mycket godare, desutom har de korv...

Skojar du?
Flytta till gbg.
Sibylla lever i all högönskelig välmåga.

2Wheeldrive skrev:
Ville bara säga att Mcdonalds suger och att dom har höga priser på sina äckliga hamburgare! Var där och käka igår och flottet bara rann ner för hamburgaren. Svindyrt är det ju för fan! Kostar typ 100 spänn om man ska äta sig mätt. Nu till vad det här har att göra med motorcyklar.... Om man käkar för mycket på Mcdonalds så tappar man toppfart och acceleration på hojen :corn

Vilket av detta kom som en nyhet?

honkiie skrev:
Ni som inte bor i piteå eller i dess närhet har aldrig ätit burgare på big bög (big boy) och ni vet alltså inte vad det gäller. Att jämföra big bögs burgare med mcdonalds är som att jämföra en mv augusta med en k50. Brukar fara dit å äta då och då, är ju endast 5 mil men det är det värt! :yoparty

Jag bor i Sundsvall, vi har också Big Boy.
Det är ju inte i Piteå eller i dess närhet men jag vet vad det handlar om....... :tummenupp

ät någon annanstans då :)

Instämmer med att McD suger hästballe! Skulle köpa käk för dryga hundralappen igår på Mcd i Växjö, Samarkand, inte en jävel i kön förutom jag. Det tog ca 15 minuter innan käket packades med en Bic Mac å några cheeseburgare och dricka + pommes. Drive in funkade dock verkar det som, för 10 talet bilar fick sin mat innan mig.

Blev vansinnig, krävde pengarna tillbaka och gick till ett svenskt hederligt gatukök. Där smakar en burgare verkligen som den ska...och det tar inte mer än 2-3 minuter att få käket.

McDolands är hur gott som helst. Burger King likaså. Vad gnäller ni för? Ät våra härliga nationalrätter då om det är så illa; sill, lutfisk, rå lax. :zpy

Kommer ni ihåg "Mammas", en grill som såg ut som en flugsvamp och låg vid stora rondellen i Upplands Väsby. Där kunde dom göra hamburgare minsann. Det var tider det.........

Vi är lyckligt lottade med en grill som heter "FeteGretas" här i stan, kanske inte det officiella namnet. Där får man delikata hamburgare med mycket ost och bacon, flottiga som fan, serverade av en Fetegreta För en del av tjusningen är ju det onyttiga.

Superhawk skrev:
Jag bor i Sundsvall, vi har också Big Boy.
Det är ju inte i Piteå eller i dess närhet men jag vet vad det handlar om....... :tummenupp

Får väl kontra med Bysses i Boden då :tummenupp Någon som vet om dom finns kvar?

ElDiablo skrev:
Tror faktiskt att Lappens gatukök i Hedemora spöar det.Vad sägs om en tunnbrödsrulle som en polare vägde in på 1,3kg. :D

Starstriker skrev:
Kommer ni ihåg "Mammas", en grill som såg ut som en flugsvamp och låg vid stora rondellen i Upplands Väsby. Där kunde dom göra hamburgare minsann. Det var tider det.........
Den finns kvar och lever i bäst välmån, dock flyttad 100-200 meter till OK.
Var där häromdagen och käkade och det är en av Stockholms bästa Sibylla hak! :)

Miss_Orchidee skrev:
Sen håller jag helt klart med om att MAX är bäst, då Hagster fick mig uplyst över en "romantisk dejting middag" ( :hihi ) som Sandstream utryckte det....
Jag såg vad jag såg! ;)

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!