McDonalds ljuger?

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
såld Yamaha R7 -24 =(
Hörreni! McDonalds.. ljuger dom? Jag funderar på vart min telefon tog vägen. Jag råka glömma den på McDonalds i Falkenberg eller vart det nu var. Iaf första McDonken utanför Falkenbergsbanan. Jag hade ju slagit huvet i marken ett par gånger o lite allmänt mörbultad. Kom på 20 mil senare att jag fick ett SMS som jag tänkte svara på men då sket sig ju det då jag inte hade mobilen ens i närheten. Så vi ringde mobilen o fann då att mobilen var på "McDonalds Falkenberg". De sa att de skulle skicka mobilen till mig på posten, men nu ... 5 dagar senare så undrar jag ju om de ljög, flickan på telen då...

What can I do!

Swedie skrev:
Hörreni! McDonalds.. ljuger dom? Jag funderar på vart min telefon tog vägen. Jag råka glömma den på McDonalds i Falkenberg eller vart det nu var. Iaf första McDonken utanför Falkenbergsbanan. Jag hade ju slagit huvet i marken ett par gånger o lite allmänt mörbultad. Kom på 20 mil senare att jag fick ett SMS som jag tänkte svara på men då sket sig ju det då jag inte hade mobilen ens i närheten. Så vi ringde mobilen o fann då att mobilen var på "McDonalds Falkenberg". De sa att de skulle skicka mobilen till mig på posten, men nu ... 5 dagar senare så undrar jag ju om de ljög, flickan på telen då...

What can I do!

ringa igen.!?

Swedie skrev:
What can I do!

Ring till dom igen

Fyfan, man kan inte lita på dom(tm) i falkenberg. Tjuvar och löst pack är det enda som finns där.

Allt du kan göra är att vänta och se. Kommer den inte, får du köpa ny. Sök hjälp för din hjärnskada också.

Swedie skrev:

What can I do!

Funkar post systemet fast det är helg? antar att du glömde den i lördags? Det kanske kommer imorgon? :banana

P-E skrev:
Funkar post systemet fast det är helg? antar att du glömde den i lördags? Det kanske kommer imorgon? :banana

Kanske är så att hon inte postade den förens i måndag eller så skickas den inte iväg förens på måndag. Och det kanske tar ett tag!

mycket kanske.. så jag får väl vänta. Men det vore faktiskt roligt att få tillbaka sin telefön!

Tjejen kanske var blond och försökte SMS:a telefonen till dig.
När hon märkte att den inte försvann så tog hon förmodligen tillfället i akt och la den i sin byrålåda, vid sängen.

Nä, han är president i friluftsfärmjandet.

Swedie, var det på McD vid Preem? Det är Västsveriges långsammaste McD... Ungefär.

Thundercat skrev:
Jag har varit där. Kan bara instämma.

Snabbmat? :rofl :lol :rofl
Å andra sidan är McD i norra Varberg lika långsamma, å där häller dom inte ens upp dricka åt en. Fast å andra sidan, jag bryr mig inte längre. Har bojkottat McD... Det smakar ju peck...

Inte för att vara sån men eftersom vissas "uthängningar av föratag" tass bort så borde denna varit borta sen länge.
Rätta mig om jag har fel men Mc Donalds har inte ett skvatt att göra med detta.
Om det var en gäst som hittat mobilen och personen ifråga jobbade på Yamaha hade rubriken då varit Yamaha Ljuger?

No hårda feelings men men ..

Försvarar ingen...

Nyheter
Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo

Mötets ordförande Anna Iwar...

The Distinguished Gentlemans’s Ride