McDonald Tyresö... SKITSKALLAR!!!

SENSEI skrev:
Och knatar runt lite och klagar. Sen ringer hon snuten.
Snuten (en bil) står ju redan nere i korsningen ut vid motorleden.
Hör sedan chefen snacka med en kolega där hon berättar att snuten kommer att vara där om 1 minut. De skulle tydligen komma från båda hållen så att vi inte skulle kunna smita.
Vi packar oss snabbt iväg. Kör ner mot motorleden där polisen står. När vi står vid trafikljuset och väntar på grönt så slår de igång blåljusen och åker ut och spärrar av vägen. :kocko Vi kör rakt fram och vänder. Åker sedan upp mot Tyresö centrum och runt för att komma därifrån.

Var också där och vi väntade på.. bra fråga.. :rolleyes: Ett form av race iaf, DÄRAV att polisen var där! ;)
Därav att det var massa folk där utöver moppefolket.
Och därav att polisen blockerade vägen, de hörde väl att de närmade sig?
Inte för att hindra er från att åka :)

Och om det var den chefen som kom ut när jag var där och hörde lite så klagade hon väl mest på den svarta bilen som stod helgalet?!
Och btw, det är bara hennes jobb. Bli inte arg på henne för det. Klart att de vill ha framkomlighet på parkeringen, sen att ni tar åt er etc. ja.. inget att göra åt. Klart hon tror att det är ni om ni tar åt er... ??

Några ord från lille jag :)

Men hallå alla vet väl varför snuten är så sugen på tyresö.... jo vad händer där på onsdagskvällar :va
När man kommer dit så sitter det ju typ 100pers och bara väntar på att få se bööörnisar wheelies och lite race :tummenupp tidigare onsdagar har man fått vara ifred där cirka 1.5 timme innan blå har dykt upp, så dom skulle säkert vart där även om ingen ringt.... dom är ju inte dummare än att dom hajar vad som är på gång.

Jag tror dom irriterar sig mest på folksamlingen runt dom busiga hojåkarna kan ju bli rätt nasty om nån går omkull...

Teddy skrev:
Klart du är ute efter sympati, varför annars göra ett snyftigt sympativädjande inlägg om alltings jävlighet. Du tycker att du inte gjort något fel, att någon annan gjort något fel, att du blivit felaktigt utpekad och dessutom känner du dig småskyldig.

Om du verkligen har något emot resturangchefen varför inte då prata med henne? Folk gör sällan saker för att jävlas med andra, det finns oftast en förklaring. Hon kanske var allmänt trött på att försöka bedriva en seriös serviceverksamhet bara för att få kunderna bortskrämda av fjortisar och hojåkare som anväder resturangen som sin egna fritidsgård och rakan som sin egna strip. Den restaurangen står och faller knappast med det tillskottet onsdagskvällarna gör i deras kassa, det är snarare en droppe i havet. De hade säkert sålt lika mycket till andra kunder om inte onsdagsgänget var där och skrämde bort dem.

Hade ni bara suttit kvar på era stolar och myst hade det säker inte hänt något annat än att polisen bett fjårtisarna att parkera om sina mopeder.

Vill man vara en onsdagsbusare och leva upp till sporthojsmyten får man ta sådana saker, det komiska är att de flesta gillar det. Så fort ni fick höra tt snuten var på ingång var in bara tvungna att dra, eller hur? Man vill ha snuten efter sig, var lite busig sådär, lite Living On the Ege liksom. Barnsligt? Javisst men sålänge man inte gnäller över det är det helt ok att vara barnslig.

Nej jag söker inte sympati. Och vad skulle vi blivit utpekade för? Känner mig absolut inte utpekad på något sätt! Och inte skyldig till något heller.

Och nej jag tycker inte att det är kul att få snuten efter mig. Jag åker inte heller och retas med dem. Och nej jag är inte någon busare. Visst jag är gasglad och gör något slangningsförsök. Men jag tillhör inte dem som slangar vid skogis eller tyresö. Racing hör hemma på strippen, är lite involverad i superprostreet.
Jag kan inte svara för andra och ta ansvar för det.
Orsaken till inlägget var och är att INGEN hade gjort något för att hon skulle ringa polisen. Ändå gjorde hon det. Hon gav hojåkare skulden för vad andra gjorde trots att vi förklarade.

Men alla har ju rätt till sin åsikt och tycker ni då att jag inte får bli less på det och tycka att hon gjorde fel.... Ähh orka bry sig skitsamma.

Caffe skrev:
Kan avslöja att Mattias körde förbi polisen med en trasig glödlampa i baklyset och felvända kalsonger, fett med illegalt!

jag är rätt säker på att det inte var dom du skriver, caffe. jag satt faktiskt bakom, och det var på min motorcykel. jag har ingen trasig glödlampa i baklyset. mattias hade inga kalsonger på sig, och polisen visste nog inte riktigt vad dom höll på med.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman