Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Was...??? Vad är detta...??? Den enda anledningen till att överhuvudtaget besöka detta rövhål till stad försvinner...?
Äh, du är bara lite bitter för att:
http://www.svt.se/nyheter/regionalt/norrbotten/kvinnor-kan-men-vill-inte-bo-i-kalix
Sällan några H-D på Sveavägen utöver min och Noyahs tycker jag. Sedan 80-talet har det mest varit en sporthojsgrej. Man träffas efter onsdagsåkat för mingel och eftersnack (dvs få reda på vilka som kraschat).
Finns det ngn modern motorcykeltyp som har högre oljeförbrukning än radfyresportisar?![]()
jo men att stänga ett chapter mitt i sthlm för bikers kommer väcka ont blod...Tyresö MC donaldklubb är väl populärt...
mvh
Hänga på McDonalds? Motorcykel?
Jag förstår inte..
-Jag trodde man skulle köra med motorcykeln, på kurviga vägar typ...
Fast jag bor ju på landet såklart...
Finns det ngn modern motorcykeltyp som har högre oljeförbrukning än radfyresportisar?![]()
Jo jag vet.Han har krängt sin nu
Vart är namninsamlingen?
Alltså, alla stora (eller små eller obetydliga) förändringar måste ju bombarderas med namninsamlingar som kräver något.
Så jag tycker vi samlar ihop en massa namn och kräver något!!
Vi kräver t.ex. att:
1. Det finns plats för flera hundra motorcyklar i nära anslutning till den nya lokalen.
2. Att det skall serveras hamburgare med flottiga pommes i det nya biblioteket.
3.
Det heter inte Donken. Det är den tre stjärniga Restaurang Gyllene Måsen!Det brukar väl vara kulturmarxisterna ....... De brukar inte gilla donken.
Det brukar väl vara kulturmarxisterna som gör sitt bästa för att hålla världens utveckling stilla, eller gärna att den går bakåt... De brukar inte gilla donken.
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |