mcdackonline.com Nån som prövat?

MindLess

UndraVadSkaMan
Gick med
1 Jun 2007
Hoj
KTM 990 Supermoto 2009
Beställde ett nytt bakdäck till min hoj för några dagar sen.Idag hade jag ännu inte hört nått från dom så ringde jag för att lyssna status på min beställning Blev jäkligt misstänksam nu när jag pratat med dom då dom knappt kunde svenska å sa att mitt däck var någonstans i europa.Nån som beställt från dom?

Jag beställer alltid därifrån och har alldrig haft något problem med dom

Beställde ett bakdäck i höstas, det kom hemlevererat några dar senare. Det funkade super så det är någ bara att vänta.

Ja jag har beställt där flera gånger det har alltid fungerat bra
Det tar lite mer en en vecka att få hem däcken:tummenupp

Ok nice då e man nog bara lite nojig som vanligt då

Du behöver nog itne vara orolig. Ägarna är Kroater och serviekillarna är svenskar - kanske därför de bröt lite när du ringde. ;) De har sina lokaler 7 knäskrap härifrån och är jäkligt seriösa. Dock så verkar de gråimportera det mesta, därav deras priser - och kanske också därför som de itne levererar _allt_ samma dag.

använder dackonline till både bil o MC , har alltid funkat klockrent och snabbt.

Jag beställde ett framdäck till min knarr ifrån dom, tog en vecka sen kom ett bud med däcket, funkade hur bra som helst!

beställde förra våren. funka kanon. dock kom fram och bak däck inte på samma dag. men inga problem alls. ska snart beställa igen

Nyheter
Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo