Mcdäckonline.com Någon som handlat därifrån?

Handlat där många gånger, sällan strul. Mest bekymmer har vsrit med de som ska köra ut det..

Senaste tiden har jag handlat på dack365.se har det oftast nästa dag om jag beställt innan lunch.

mynetmoto.com är billigare, när jag beställde däck därifrån var dom hemma efter 3 dagar.

Har bara positiva saker om mc däck online , däckena kommer på 3-4 dagar och om man vill till en däckverkstad:tummenupp - bara och åka och och sula om

Köpte pilot Power 2ct därifrån för typ 3 veckor sen. Leverat till dörren 2 dagar efter lagd order. Inga problem alls 5 av 5 stjärnor.

Köpte en set med pilot road 2 därifrån. Kom efter 2 dagar dock var jag inte hemma så jag fick hämta ut dom själv. Riktigt bra kontakt då jag råkat skriva fel mailadress men det fixade dom till.. Kommer handla av dom nästa gång d e dags med.

Fast dom har vid två tillfällen skickat fel däck till mig, så helt fläckfria är dom inte...

Fått riktigt skräp när jag beställt från Däckonline. Ett par friska också men mestadels gammalt mög och det är rent för omständigt att reklamera där.

Tar hellre från http://hojdack.se/. Fått fräscha sulor och i tråd efter tråd så får också kunden back-up när det kör till sig, förutom gratiskonsultationen på forumet. Prisskillnaden är försumbar, kanske t o m till hojdäcks fördel med de rimliga priserna för bytet.

Varför inte gynna en SH-medlem som, såvitt jag kunnat se, alltid betett sig juste?

Så där ja! Kan bara instämma med alla andra, det gick utmärkt! Kommer beställa därifrån fler gånger efter detta.

Beställde kl 11.30 tisdag förmiddag, i dag kl 9.30 kom posten och levererade till dörren.
Däcket tillverkades vecka 17, 2014. 10 veckor kan man anse som "rätt" färskt hehe :tummenupp

...Varför inte gynna en SH-medlem som, såvitt jag kunnat se, alltid betett sig juste?
Du har så rätt, Tom ska ha all heder för sin verksamhet och är alltid beredd att svara på frågor kring de svarta ostarna utifrån sin erfarenhet - inte utifrån vad som för tillfället ger bästa avansen!

Har man frågor kring däcken och nyttjar t ex Toms råd - handlar man hos honom. PunCkKt!!! En rätt enkel fråga om moral. Internethandel från utlandet passar nog bara den som verkligen vet vad den vill ha och med varje till buds stående medel jagar de sista kronorna. Problemet ligger som jag förstått det inte hos Tom och hans ÅF-kollegor, problemet ligger i att t ex de tyska handlarna har inköpspriser som de svenska handlarna bara kan drömma om...

Skulle vi se en normalisering av den bilden, på samma sätt som skett i många andra branscher de senaste åren (t ex konsumentelektronik), skulle nog prisskillnaden avsevärt reduceras. Personligen skulle jag jubla och applådera den utvecklingen, det är gott att kunna prata svenska när man har frågor och funderingar :)

Detta ska jag lägga på minnet, visste inte om hojdäck och att han som har det finns här på sporthoj när jag köpte mina nya sulor. Nästa gång det är dags så ska jag se till att köpa därifrån om det nu inte skiljer multum då så att säga. Kan helt klart lägga en extra slant för att stödja detta.

Detta ska jag lägga på minnet, visste inte om hojdäck och att han som har det finns här på sporthoj när jag köpte mina nya sulor. Nästa gång det är dags så ska jag se till att köpa därifrån om det nu inte skiljer multum då så att säga. Kan helt klart lägga en extra slant för att stödja detta.

Forummedlemmen går under namnet Tom@Work och han kan hjälpa till med de flesta frågor kring däck. Deras annons finns allt som oftast till höger, om du nu inte kör Tapatalk eller något reklamfritt alternativ.

Aha, ja jag kör ju Tapatalk jag annars hade jag nog kollat d. Jepp men det kommer fler tåg däcken håller ju inte för evigt så då vet jag till nästa gång:-)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman