Mcbud Sökes!

Jobbansökan!!!

Eightyfiver skrev:
915077 BOX Mcbudet söker en chaufför till en fast distributionstjänst på MC.
Vi söker dig som är lugn, ordningsam, ansvarstagande och inte bangar för att sitta i sadeln varje dag, året runt. Du har lätt för att hålla tider och tummen sitter på rätt ställe. Körkort för tung MC utan begränsning är ett krav och en viss körvana ett plus.
Heltid, fasta arbetstider och fast lön. TILLTRÄDE OMEDELBART!
Låter det intressant? Kan du börja med kort varsel?
Maila Eightyfiver (martin.lundqvist@mcbudet.se) med en komplett ansökan så svarar jag inom kort (med reservation för antalet svar).
(Har du svarta Gore-Tex kläder och svart hjälm så är det också ett plus, då vi inte fått ordning på de nya profilkläderna än.)

Tjena Martin, Leo heter jag och är 30 och riktigt sugen på att få mcbuda!
Har haft kortet i 8 år nu och har kört en hel del, jag är snabb att lära och har ett bra lokalsinne!
Skulle tycka det vore grymt att få jobba för er och jag kan hoppa på direkt, imorgon om så behövs!
Hoppas på snabb kontakt. Tack på förhand
Mvh Leo Nielsen
tele: 0739775636
Mail: leo_nielsen@hotmail.com

lehoo skrev:
2117619 Tjena Martin, Leo heter jag och är 30 och riktigt sugen på att få mcbuda!
Har haft kortet i 8 år nu och har kört en hel del, jag är snabb att lära och har ett bra lokalsinne!
Skulle tycka det vore grymt att få jobba för er och jag kan hoppa på direkt, imorgon om så behövs!
Mvh Leo Nielsen

Du, kollade du när den här tråden var startad... Det är snart 2 år sen... Men om du gjorde det så strunta i det här.

Nypan83 skrev:
2117662 Du, kollade du när den här tråden var startad... Det är snart 2 år sen... Men om du gjorde det så strunta i det här.

Dom kanske inte hittat nån än? :hihi

lehoo skrev:
2117619 Tjena Martin, Leo heter jag och är 30 och riktigt sugen på att få mcbuda!
Mvh Leo Nielsen

Tror det är lättare om du pmar "mcbudet". Han loggar iaf in på sporthoj då o då.

mc-bud

Är inte den här annonsen lite väl dammig?! Glad midsommar på er, skål! :fyllisar

*/ ?>
Nyheter
Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

Back