Mcbud Sökes!

Eightyfiver

Din nästa arbetsgivare
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Cygnus X125 XT-E -95
BOX Mcbudet söker en chaufför till en fast distributionstjänst på MC.
Vi söker dig som är lugn, ordningsam, ansvarstagande och inte bangar för att sitta i sadeln varje dag, året runt. Du har lätt för att hålla tider och tummen sitter på rätt ställe. Körkort för tung MC utan begränsning är ett krav och en viss körvana ett plus.
Heltid, fasta arbetstider och fast lön. TILLTRÄDE OMEDELBART!
Låter det intressant? Kan du börja med kort varsel?
Maila Eightyfiver (martin.lundqvist@mcbudet.se) med en komplett ansökan så svarar jag inom kort (med reservation för antalet svar).
(Har du svarta Gore-Tex kläder och svart hjälm så är det också ett plus, då vi inte fått ordning på de nya profilkläderna än.)

En fråga bara.. Hur funkar det med själva hojen, står företaget eller den anställde för den?

No1 skrev:
Företaget om det är som det brukar...

Fast det var ju bara cirkus 20 år sedan jag körde mc bud... :3freak

No1...

Annars har väl du en matchande svart hoj också?

wader skrev:
då ska faen nr1 ha en jävla båge inte åka runt på någe jävla runk xt:) fixa turbo på en ktm 950 adventure så blir det bra :yoparty

Du har förstås kört Yamaha XT600 själv?

Gustav1 skrev:
Vad är det som gör det till en "runk-xt" då?

De långa serviceintervallen, den billiga försäkringen eller pålitligheten?

nej det e en bra hoj på det viset det kan ingen säga men nu ska du inte ta det så personligt den e lite seg ibland

Gustav1 skrev:
Vad är det som gör det till en "runk-xt" då?

De långa serviceintervallen, den billiga försäkringen eller pålitligheten?

ja, segheten det ska stås upp o gungas för att den ska komma upp om du vill leka på slangen, men som grus hoj o lite vuxen moppe funkar den skitbra. jag vet inte men vafaen skit på dig vetja. jag skämtade om att han skulle ha en grymmare hoj va. fattar du inte det? :kocko

wader skrev:
ja, segheten det ska stås upp o gungas för att den ska komma upp om du vill leka på slangen, men som grus hoj o lite vuxen moppe funkar den skitbra. jag vet inte men vafaen skit på dig vetja. jag skämtade om att han skulle ha en grymmare hoj va. fattar du inte det? :kocko

Nej, det fattar jag naturligtvis inte.

Martin! Skaffa fram en 25kw's hoj så börjar jag omedelbart!
//Emil

demo1 skrev:
Eventuelt intresserad. Jabbar just nu som MC säljare/lite meck på Yamaha center. Har i år kört minst 60 olika mc modeller. Har själv 3st hojar kör till och från jobbet varje dag på en bmw 650f har dessutom en tl1000r och en honda cx500e sport grymm kurv hoj =). Jag kör året runt och äger inte äns en bil. Jar har nog mer hojvana i lillfingrett än det flesta har i hela kroppen. 22år men redan åkt ca; 11-12.000 mil på mc det är inte lite! åker en hel del varje dag. MC är mitt liv. Har massor med kompisar som jobbat/jobbar som MC bud. Värkar kul. Jag ska just förhandla om lönen på jobbet vad kan ni erbjuda? Sicktar nu på 20.000:- + vet inte vad man tjänar som MC bud då det käns fräckt att fråga polarna vad dom tjänar. Jag åker mycket offroad och har grym kontroll på en sådan hoj. Har XT660R som tjänstehoj och kan åka obegränsat långt både på fram/bakhjul samt snabbt på grus på den. Åker alltid med givis största toppbox så det ska nog inte va nå problem.

Som sagt vad tjöänar man i fast ingångslön?

Är ditt svar ironi lr är du ett mf!? :rofl

Läs igenom ditt svar igen & tänk efter vad jag grundar det på innan du svarar sen, om du inte fattar liksom...

maccan#22 skrev:
Är ditt svar ironi lr är du ett mf!? :rofl

Läs igenom ditt svar igen & tänk efter vad jag grundar det på innan du svarar sen, om du inte fattar liksom...

Han verkar lite : :fyllisar

Jobbde på Mc budet i slutet av 80-talet och början av -90,så det vore ren nostalgi att sätta sig på en budhoj igen :D så varför inte:yoparty vad är det för peng?

*/ ?>
Nyheter
Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Back