Nursey
Utan lem
Bikerbitch skrev:När kommer du hem då?![]()
Juni
Här är lite bilder
Ädit: det gick ju inte att photoshoppa låren
eller min "jagkördeutanhjälmfrilla" Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bikerbitch skrev:När kommer du hem då?![]()
eller min "jagkördeutanhjälmfrilla" Nursey skrev:Juni![]()
Här är lite bilder
Ädit: det gick ju inte att photoshoppa låren![]()
eller min "jagkördeutanhjälmfrilla"
![]()
Reco skrev:Okej. Otydligt av mig,
Jag skjutsar dem alltså inte fram och tillbaka från vitryssland till Sverige.
Det är en familj här i närheten som brukar ta emot barn under några veckor på sommaren, och det är alltså här omkring de får åka med. =)
Hoztic skrev:Näe, det förstog jag!Men det krävs ju ändå utrustning!
Men är det en familj som tar emot så går det ju säkert att lösa, jag trodde det var många som kom över, tex ett helt barnhem![]()
Reco skrev:Det är typ ett helt barnhem =)
Men jag har ju en del grejer själv, när hela min familj åker hoj,
sen lånar vi grejer av många andra. Man behöver väl inga skinpajer till småbarnen utan de får klä sig så bra de kan så lånar vi ut hjälmar.
Det är så roligt att vara med om deras lycka. Att komma från en värld av limsniffande och förstörelse till ett sommarsverige. Och det är ju ofta killarnas stora dröm att åka mc. När de då får göra det med en tuppkamsprydd mig så är det extra häftigt =)

Hoztic skrev:Humm, jag har ett par stövlar i storlek 46 över, fast dom kan man ju ställa en 5-åring i...
Det låter ju verkligen som ett lovvärt initiativ iaf, det är ju en ganska liten uppoffring, som kanske inte räddar dom från limtuberna, men som sagt kan glädja dom iaf! Liiite långt till Jönköping bara!
Men det borde väl gå att organisera i Stockholm också!![]()
Nursey skrev:Jag vill gärna dra igång dettaFast det får bli i sommar då jag flyttat hem
![]()
Det har varit vår hela vinternmikael-carla skrev:Vafan, är det vår på den jäbla ön ?
(fast i sverige skulle man nog kalla det djup frost hahaha) men det går att köra..bara man tar det pianissimo.Hoztic skrev:Humm, jag har ett par stövlar i storlek 46 över, fast dom kan man ju ställa en 5-åring i...![]()
Reco skrev:Kör hårt!
Låter verkligen bra det där!

Blondie skrev:Vet att Ihopsamlade pengar ratats pga att de som samlat ihop dem va lite tvivelaktiga.
Har för mig att det va Drottning silvias barnsjukhus som inte ville ha vissa H-Dklubbars pengar.
Annars en mycket god idé kanske något för Bikedagarna ev?
pucko skrev:I Trollhättan vid firandet av fallens dagar brukar kråkestans anordna en kortege,
inne i stan där brukar man samla ihop 20kr per hoj(man för betala mer om man vill)pengarna brukar skänkas till något välgörande ändamål. Förra året var jag med kommer troligtvis vara med i år också![]()
Kråkekortegen 17 juli
http://www.krakestan.se/traffar.php?p=90
ToppenBlondie skrev:Inte för långt bort heller kanske kommer
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|