Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Idag fegade jag och skippade badbrallorna och tog allvädersstället. Handskar tog jag också på mig.
jag vet jag är en mes...![]()
Du ser, då åker väl reflexvästen på härnäst!Har redan 2 (om man inte räknar in min flickvän då..).Du har rätt..numer kör jag i gympadojor iställe för flipflops och så har jag mina pikeér PÅ även när det är varmt och det ska demas lite !
View attachment 371782
För mig blev det stor skillnad.Det blir man bara om man är det det redan. Jag blev inte det ..
Mja, en snubbe med burn-marks a la asfalt efter en tur till kiosken eller var fan har var på väg är ju lika sexigt som en vuxen man på en Puch Dakota...
Coolt, äntligen en kvinna som vågar uttala sig om sexigheten i MC-skador. Det är ju precis det vi män funderat på! Jag går på pokalen direkt - hur sexigt är det med en vuxen man som frontar med en bil på väg till kiosken och ligger stendöd? Snackar vi lika sexigt som en vuxen man på en Honda MB-5 då?
Förresten... var finns hela listan?!?![]()
65 mph ?Den här killen gick omkull i 65 hemma i sin stad.
Nu har jag inte läst hela tråden, men varför skulle en MC ha skyddskläder?![]()
65 mph ?
Not me....Vänta bara tills du får barn, då blir du en trygghetsnarkoman du med!![]()
Beror väl på vad det är för man?lika sexigt som en vuxen man på en Puch Dakota...
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |
![]() |
Vinnarhoj från Custom Bike Show
I nästa nummer av Allt om M... |