MickeZX7R
Posör
Äh visste ju att du skulle ta det den här gången. Du resonerar ju vuxet generellt kring hojåkning.
Grattis iallafall : )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Äh visste ju att du skulle ta det den här gången. Du resonerar ju vuxet generellt kring hojåkning.
Stort stort grattis, lagom till sommaren också så det blir inte bättre! Ses ute på vägarna!!MC KÖRKOOOOORT för helvete![]()
![]()
Fixade det för en timme sedan!![]()
Nu ska jag börja byta avgassystem alldeles strax![]()
Ha en fin dag allihopa.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Tack så mycket! Precis, timingen kan inte bli bättre, det enda som fattas är vädret nu... hahah. Var inte kul att kolla väderapparna idag för 10-dagars prognos, men det kan ju ändras snabbt. Vi bor ju i SverigeStort stort grattis, lagom till sommaren också så det blir inte bättre! Ses ute på vägarna!!![]()
Tack! Aah shit, fan vad dryyyygt. Ja absolut, man får vara försiktig. Det är ännu lättare med MC att komma upp i högre farter.Grattis tänk på att säsongen är lång så du inte gör som en praktikant vi hade på jobbet.
Efter han klarat uppkörningen (detta var bilkörkort) så lånade han sin pappas bil och lyckades åka dit för fortkörning tror det var 150 på 70 väg. Polisen sa att det var nytt rekord han hade körkortet mindre än en timme. Tog lång tid innan han fick lämpet och kunde börja om med det nya körkortet (killen var ett riktigt prakt pucko)
Grattis som fan!! vågar knappt nämna när man fick kortet ..men det var nära ihop att komma med cornflakes paketet! Kör förståndigt i början och ta gärna en SMC kurs!
Bilkörkortet klara jag på tredje försöket
Åldern gjorde att jag missa gratis för mc. Född 58
Mc tog jag på första![]()
Tack!Tack! Fan vad nice, grattis till dig ocksåhahaha exakt, självklart blev det körning hem själv. Håller med! Jag har alltid varit bilfanatiker också sedan barnsben, men MC har tagit över lite måste jag säga. Kör försiktigt! Ha det fint
Grattis
Bara för du har ett körkort, innebär inte det att du är en duktig förare
bara att du får fortsätta öva på egen hand utan handledare
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |