Mc tur till norge

Nää en CBR gör inte 110 på 3an men 4an så klarar den de om man varvar gött:D

VI med 4T får väl släcka ner geting ljudet lite gran också:tuttar

Jag kanske är på vi får se längre fram mot sommaren:)

Härligt ju fler ju bättre:tummenupp Vart ligger allingsås?

Fiifan va ja längtar tills de blir sommar nu :gnissla

Nordväst om Borås och nordöst om Göteborg ;) 180:an från Borås E20 från Gbg

Här har vi krabben me koll :tummenupp

Tråden får inte dö nu eller, de e ju snart sommar :yoparty

Nåra fler som är sugna? När vore det perfekta datumet?

Last edited:
Haha jo de är sant men gör verkligen en cbr125 110 på 3an? :rolleyes:

Hur som helst så blir jag jävligt glad att de är så många som vill vara med! utgångspunkten måste ju inte heller vara just i falun utan den kan ju vara på et annat lämpligt ställe som ligger skapligt nära norska gränsen, typ sälen eller nåt.

Fatta kul om vi blir runt 10-15 st som drar iväg med små ettriga 125or. vilket ljud! kommer låta som om nån stampat på ett getingbo :D Sen gäller det att hitta stora stugor eller stugor som ligger nära så de kan bli lite riv på kvällen :tuttar

Hur många tror ni vi kan bli tillsist?

tror inte du ska hoppas för mycket. brukar vara mycke snack och lite verkstad när de väl kommer till kritan, "oj jag kan inte", "jag har inga pengar", "hojen e pajj" osv. men de kan bli stört kul som sagt.

"Fatta kul om vi blir runt 10-15 st som drar iväg med små ettriga 125or. vilket ljud! kommer låta som om nån stampat på ett getingbo" = vems hoj skär först?:D

nä nu ska jag inte va negativ mer. kan som sagt bli stört kul och jag hade gärna vart på om de inte hade varit så in i helvete långt för å möta upp alla andra. va kan de va från gbg? 60 mil? får la se hur de blir sen :tummenupp

tror inte du ska hoppas för mycket. brukar vara mycke snack och lite verkstad när de väl kommer till kritan, "oj jag kan inte", "jag har inga pengar", "hojen e pajj" osv. men de kan bli stört kul som sagt.

"Fatta kul om vi blir runt 10-15 st som drar iväg med små ettriga 125or. vilket ljud! kommer låta som om nån stampat på ett getingbo" = vems hoj skär först?:D

nä nu ska jag inte va negativ mer. kan som sagt bli stört kul och jag hade gärna vart på om de inte hade varit så in i helvete långt för å möta upp alla andra. va kan de va från gbg? 60 mil? får la se hur de blir sen :tummenupp

Jag och Oscar funderar på att planera våran resa samtidigt som ni 125cc förare, så vi kan lyssna på "10 små moppepojkar" och se en efter en falla av från trippen på grund av skuren hoj :)

2769104 Jag och Oscar funderar på att planera våran resa samtidigt som ni 125cc förare, så vi kan lyssna på "10 små moppepojkar" och se en efter en falla av från trippen på grund av skuren hoj :)
Hade lugnt hackat på om det inte vore för att den sortens hoj jag siktar på kräver service efter 15 timmar :hihi

Ähh.. man får väl ta med sig ett litet reservdelslager bara :brynad å sen beror de ju på hur mkt man ligger på gasen åsså. får väl tare lite lungt bara... vilket känns föga troligt att man kommer göra :tungan

Men visst känns de som att många kommer att backa ur och mycket snack å liten verkstad men man borde ju bli ett litet gäng iaf. vet då 4 st som e stensäkra :D

Annars kanske det finns nåt annat rimligt mål som typ åland?

2769906 Ähh.. man får väl ta med sig ett litet reservdelslager bara :brynad å sen beror de ju på hur mkt man ligger på gasen åsså. får väl tare lite lungt bara... vilket känns föga troligt att man kommer göra :tungan

Men visst känns de som att många kommer att backa ur och mycket snack å liten verkstad men man borde ju bli ett litet gäng iaf. vet då 4 st som e stensäkra :D

Annars kanske det finns nåt annat rimligt mål som typ åland?
Åland är fan längre från falun än norge right? oh det ända som finns på åland är taxfreen på vägen ditt och där får inte ni handla..

jag tycker skara sommarland låter mer rimmligt :gnissla

då kan tillockmed jag följa med,,, men hoppas inte på för mycket med allt detta

2770063 Gött! Se till att få med endurofälgar så kan vi leka lite i nån skog/grusgrop you name it.
ja det är ett av kvaven :)

andra är att den hälst ska vara blå :hihi

tänk bara vilka möjligheter :) :yoparty

Bifogat

• På 2 Hjul..JPG
    På 2 Hjul..JPG
    76.7 KB · Visningar: 33
Last edited:

Haha den va bra jag tror det blir nån Aprillia :D

Men om du känner för de så är ju Alingsås inte så långt ifrån gbg tar ca 40 min dit då kan du åka upp me mig så tar vi svängen förbi Grappy :tuttar

Prulle hur många Cyllar hade du tänkt att ha med dig i reservdels väskan?:tuttar

Skojja lite me dig får hoppas att allt funkar fint:tummenupp

Last edited:

Men om du känner för de så är ju Alingsås inte så långt ifrån gbg tar ca 40 min dit då kan du åka upp me mig så tar vi svängen förbi Grappy :tuttar

Prulle hur många Cyllar hade du tänkt att ha med dig i reservdels väskan?:tuttar

får väl se hur de blir. jag har några kompisar här nere som säkert oxå e på, men jag vet inte hur jag har de mä sommarjobb å sånt. ska ju försöka jobba lite oxå för å finansiera min jävla hoj:P

prulle kan be sina päron åka mä i en bil så kan dom ta alla hans reservdelar.:D

just kidding man.

hahaha annars kan ni sova här innan alla ska till falun :tungan ska också med hade jag tänkt...

Nyheter
Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Back