MC-Tripp

Nikehaj

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Aug 2009
Hoj
R1200GS , MT09 , Bäbis Ninja.. och en jävla massa mc under 40+år :)
Som sagt Brorsan är på intåg ..bokad mc 7 dagar.. Han har ju inte kört mc högertrafik i Svedala på 30år! Blir intressant!:) Så vi utgår från Sthlm! Han är ju jävligt sugen på Nordkap ..inte jag :) Tips på resor i Skandinavien, så där 5 dagar!! Så ÖS på med tips! Vägar o sevärdigheter! Snälla! Mvh/Surgubbe!

Hm...klurar på blå vägen...Tärnaby , Mo i Rana ..nått att se ? :)

Så elak är jag väl inte! Nån norrut i vårt avlånga land kan väl Tipsa om nåt!:)

Hm...klurar på blå vägen...Tärnaby , Mo i Rana ..nått att se ? :)
Nej.

Men om du är snäll skall du få ett gpx-spår av mig från Hjulstabron till Maunu (och tillbaka). Fina vägar, vackra miljöer och din brorsa med ÄventyrSHoj får ett eget spår ibland med LÖST underlag.

Skämt åsido, i närheten av Blå vägen finns det också bra vägar för motorcyklister.

Nej.

Men om du är snäll skall du få ett gpx-spår av mig från Hjulstabron till Maunu (och tillbaka). Fina vägar, vackra miljöer och din brorsa med ÄventyrSHoj får ett eget spår ibland med LÖST underlag.

Skämt åsido, i närheten av Blå vägen finns det också bra vägar för motorcyklister.
Jo men jag är en snäll pojke!:hjarta

Hela Skandinavien! är på bordet ! Förutom Arvidsjaur där gjorde jag värnplikt! Dit vill jag inte återvända till!:arsele Annars öppen för alla förslag! Kört mycket i Europa ,Usa ,Asien, Australien och Norge! Nu är det Svedala som gäller! Norrut har jag inte varit så mycket, typ, Dalarna !(Thats it) Funderar på att köra upp genom Svedala och ner genom Finland! Kan det va något?

Last edited:
Yep pratat med Knallkorken! Det blir Sthlm-Nordkap!:)

Nädå, men nu ger ni fan i E4/E45 och kör snyggt. Hur bor ni? Behövs tips?
Haha vi kör Alltid snyggt! Enligt grävlingen kan man tydligen bo i ett Dike! Men det löser vi!
Vi är ju Glassare!;) Tack ändå :hjarta

Jaha om nån nu skulle vara intresserad?! Vi kom iväg!, Brorsan på bönpallen mot Avesta för att hämta upp GSA-n jävla nervös va han för att sitta bakom!:lol Så navigator ställt in för att undvika Motorvägar! Så in i Norge Trondheim och vidare Dag 2, Prognos Regn och Pissväder i 5 dagar framöver mot Nordkapp! Nä det skiter vi i ! vi har ju för fan semester !Så vi blåste ner genom Norge och genom Småland, Skåne och Danmark och jagade efter solen!:cool: Sen vände vi upp från Tyskland! Till Böda sand Öland. Camping paradiset! Många småvägar vart det genom Norge och Svedala! Och en hel del grusvägar :skrämd 50 mil... av BrooklynS fick man ju en del fina vägar/spår att köra på:tummenupp Det vart väl en 250 mil på nåra dagar! och fick se en hel del av Norge och Svedala som vi inte sett förut! Man undrar ju va fan folk jobbar med ute i obygden när de bor så fint i sina stora Hus!:vaJa men det va kul ! Roligast va ju se Brorsan paddlande med sina fötter vid varje Stopp på GSA-n, kort som han är så nådde han aldrig ner till Marken!:hihi..Men Nordkapp står kvar på Bucketlist! Först blir blir det en Hojtur i Australien..sen så!

Nyheter
Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna