MC trackdays Anderstorp!

2 dagar på anderstorp!

Japp då var man hemma efter årets första bankörning-ar 30/4 å 1/5.

Det var nog det grymaste bankörningen på länge .

Ett STORT TACK till Team CaWalli som ordna det så bra:tummenupp

samt draghjälpen jag fick av en hoj som hadde Nr:23 på cutsen i rosa.
på sista passet........TACK!!!

:mad:STORT ris till dom med det dårliga omdömet att köra på bakhjulet:ajjabajja trots att det inte var tillåtet:tummenner

Tack för två kanon dagar. Blev lite jobbigt med alla rödflagg i licensgruppen eftersom ljudnivån inte hölls. Nästa gång ska det köras ännu fortare.

Även jag tackar för två kanondagar :tummenupp Pest åt en viss förare på KTM som skulle stunta ut ur varenda böj :dummer :stop

Mycket bra arrangerad körning. :tummenupp

EDIT:
Jag knäppte lite halvtaskiga bilder med mobilkameran. Länk

Last edited:
2920587 Ja,2 bra dager:tummenupp :tummenupp
Du kjør fort swedie:Bugar :Bugar
Hehe, nja. Inte så värst ;) Försökte mest "komma in" i hojen och allting är iaf bättre nu än tidigare. Det var även 3 dagar gamla däck som jag körde runt med. Bridgestone-däcken håller sjukt länge utan minsta slitageproblem!

Last edited:
Jag var nere och fotade....och fick till en del bra bilder, dock mest på förarna i licensgruppen.(men de är fortfarande amatörbilder vi pratar om)Tyvärr vet jag inte hur man "förminskar dem" utan att förlora kvaliten på dem...:va
Någon som har lite tips??

Last edited:
2921410 Jag var nere och fotade....och fick till en del bra bilder, dock mest på förarna i licensgruppen.Tyvärr vet jag inte hur man "förminskar dem" utan att förlora kvaliten på dem...:va
Någon som har lite tips??
Tror du kan i "Paint" i Windows förminska dom. Om du har bilder på mig kan jag försöka ta mig tiden och förklara i mer detalj :D

Tror du kan i "Paint" i Windows förminska dom. Om du har bilder på mig kan jag försöka ta mig tiden och förklara i mer detalj :D

Visst fastnade du på bild du oxå.....:)
Jo i paint går det...men jag tänkte mer på nåt "bättre" redigeringsprogram...

2921421 Visst fastnade du på bild du oxå.....:)
Jo i paint går det...men jag tänkte mer på nåt "bättre" redigeringsprogram...
Ja program som är bra är ju Photoshop då såklart. Men det har inte alla. Hmm, hur ska detta lösas. Lättast är nog att bild för bild "skala om" dom i Paint, såvida du inte har photoshop (fast det är samma grundteknik där). I photoshop finns dock ett alterantiv för att köra igenom ett stort antal bilder och automatiskt beskära ner, men det tror jag inte jag kan förklara via text här så det blir förståerligt.

:tummenupp :tummenupp Stort tack!

Mycket bra dagar väl värt pengarna!

Sänkte mitt personbästa med 5 sec så nu hade jag till och med kvalat in i R600 :tummenupp

Några mer dagara inplanerade?

MVH Oskar Lawner

Tyckte jag såg ett par fotografer ute. Ingen som vet om det finns bilder någonstans?

Nyheter
Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis” 

Screenshot Nya BMW F 450...

Nya MV Agusta Brutale 800

MV Agusta Brutale har länge...

YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT

Inför 2026 uppdateras maski...

Ducati lanserar racingakademi för framtidens stjärnor

Ducati presenterar, i samar...

Nu startar mässan i Milano