Mc-tjuvar i Sundsvall!

Sture

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2007
Hoj
SÅLD!
Tjena alla Sundsvallsbor!

Tänkte utfärda en liten varning, Igår fick jag höra från farsan att det var någons hoj i Granlo, tror det var en kawasaki, inte säker nästan blev stulen nyligen.

Tjuvarna hade fått iväg hojen en bit, men inte lyckats tjuvkoppla den och lämnat den.

Så håll öron och ögon öppna och framförallt se till och låsa hojarna ordentligt. Meddela gärna när ni hört något.

Mvh
Farre

Önskar så ofta att jag skulle ta någon på bar gärning.. dom skulle få åka i bakluckan långt åt helvette ut i skogen och lämnas helnakna :mad:

Jo visst fan är det så...är väl ren tur att man inte tagit någon på bar gärning än, då sitter man väl för mord resten av livet....:näsblod

Önskar så ofta att jag skulle ta någon på bar gärning.. dom skulle få åka i bakluckan långt åt helvette ut i skogen och lämnas helnakna :mad:

Då mistänker jag att dom kommer att märka ganska snabt att det inte är dansa som är din grej :crash

Ja nu har dom varit här å försökt stjäla mina kåpor... Synd att ja inte klev upp när hunden började låta, nästa gång han låter följer jag å mitt alu med ut å kolla hur de går för dom.

Nyheter
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden