MC-tjuv kraschade!

Status
Ej öppen för fler svar.

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Ort
Norrköping
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Angående referens till andra tråden, så hade det bara varit fel av polisen om dom nu gått ut med en pressrelease att de inte jagat.
 

engström1

Autosolemio
Gick med
16 Sep 2010
Ort
Bromma
Hoj
Zündapp Bella R154-58,R205-62,CB500-71,CB500-72,XL650V-87/05,El-Minimoto. Sålda RS125, 2*XC125, 2*XL125S, SCV100, CB400N, RD350LC, XV535, TT600, XJ600S, 2*XL600V, VL1700, CBR600,RG125F-92,SS City Hopper 70cc
Vad är det för hoj? Någon gammal FJ1200 eller GSX1100ES eller något? :va

Honda CBX750f 1984! Kungligt åk! :tuttar

cbx750f_1440_02.jpg


/e
 

Galne Dansken

Uppsala Roadrunners
Gick med
14 May 2003
Ort
Bortalängeholm
Hoj
Thruxton-R Z1000A1 R1250RS HD-Chopper CB500F

motormania

kawaowner
Gick med
26 Jan 2005
Ort
skåne
Hoj
kawa zx7r
tjuv på hojj

Jag tycker synd om grabben! Varför i helvete ska snuten hålla på jaga oss tills vi kraschar? Det ironiska i det hela är ju att snuten begår tjänstefel när de försöker stoppa oss, men det skiter ju de i. Så varför ska vi följa lagarna om inte de gör de? Jag håller tummarna för att han snart är uppe på benen igen o snor hojar som aldrig förr.

hahaha....gilla din komentar, bara han inte snor min hojj för gör han det då hoppas att han blir jagad tills han kraschar.......
 

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Ort
Vasastan
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Väldigt märkligt att nåt sånt här kan ske i Linköping? Där har dom ju en storbana. Annars är ju orsaken till alla buskörningar att det inte finns nån bana i närheten där de små liven kan köra av sig.

Edit: Kom på att hojen antagligen har ABS-bromsar, och ABS-bromsar leder ju som bekant till att folk inte lär sig bromsa ordentligt och därför blir livsfarliga i trafiken.
 

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Ort
Norrköping
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Väldigt märkligt att nåt sånt här kan ske i Linköping? Där har dom ju en storbana. Annars är ju orsaken till alla buskörningar att det inte finns nån bana i närheten där de små liven kan köra av sig.

Edit: Kom på att hojen antagligen har ABS-bromsar, och ABS-bromsar leder ju som bekant till att folk inte lär sig bromsa ordentligt och därför blir livsfarliga i trafiken.

Får man köra stulet på Sviestad? :va
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Enligt många härinne verkar regeln vara att polisen inte får jaga fortkörare sålänge de kör hoj??? Eller har jag fel? Hur skulle Sverige se ut om polisen inte längre får jaga vissa grupper av brottslingar bara för att det är farligt för allmänheten och brottslingen själv? Jag menar då kan dom ju inte jaga folk med vapen, pedofiler....eller vänta nu....brottslingar överhuvudtaget förutom typ klottrare och ekonomiska brottslingar? Det skulle ju vara skitbra, Sverige skulle verkligen blomstra. :D
 
Last edited:

Kryckan

Twintorsk!
Gick med
19 Nov 2007
Ort
Ljusdal
Hoj
KTM SD990
Äh, för helvete - släpp buset fritt vettja!
Låt hustrumisshandlare, mctjuvar, drogpåverkade, fortkörare, mördare slippa undan lagen om dom kör fort. Vafan, tänk om dom dör?!

BusAnna - till skillnad från dig så tänder jag ironilampan direkt :p
 

bandit666

Bandit666
Gick med
16 Jun 2007
Ort
Viva Las Uppsala
Hoj
Ett par stycken
Jag tycker synd om grabben! Varför i helvete ska snuten hålla på jaga oss tills vi kraschar? Det ironiska i det hela är ju att snuten begår tjänstefel när de försöker stoppa oss, men det skiter ju de i. Så varför ska vi följa lagarna om inte de gör de? Jag håller tummarna för att han snart är uppe på benen igen o snor hojar som aldrig förr.

Med lite tur så kanske han klipper din nästa gång också då
 

mugge

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Aug 2008
Ort
linköping
Hoj
gsx 1100
sjklart ska polis få göra sitt jobb ,, i detta fall lyckades de mer än väl , hoppas bara att föraren fick rejält ont ,,
sen tycker jag att ansvaret ligger på föraren !!

kör man för fort vet man kontentan av det , då kan man fan inte skriva en bölspalt på ngt forum
 

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Ort
Eslöv
Hoj
Cagiva mito f 00
Vänta här nu?

Så om man har egen hoj så blir man inte jagad av snuten? Och man kraschar inte hellER!??!?!?

Känns som ett solklart mythbusters fall.

stanna så blir du inte!?

Klart jag läste hela.

Men jag valde att endast svara på hälften. Är det okej med dig eller?

Men det är ju hela inlägget jag skrev eller hur? antingen svarar du på hela eller så håller du mun, Kör din egen hoj så polisen förmodligen inte försöka stanna dig för en rutinkontroll och då kommer du inte hamna i en jakt, men om du nu skulle det så stanna så händer det inget!!!
 
Last edited:

mr öland

Ny medlem
Gick med
2 Feb 2010
Ort
ÖL-AND
Hoj
06 ktm 660
Jag tycker synd om grabben! Varför i helvete ska snuten hålla på jaga oss tills vi kraschar? Det ironiska i det hela är ju att snuten begår tjänstefel när de försöker stoppa oss, men det skiter ju de i. Så varför ska vi följa lagarna om inte de gör de? Jag håller tummarna för att han snart är uppe på benen igen o snor hojar som aldrig förr.

va har du stängt av din hjärna :va
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top