MC-tjej som vill tjäna en extra slant på att åka hoj??

Olzki

Veritas hermetica
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
R1...såklart
MC-tjej som vill tjäna en extra slant på att köra hoj??

...genom att medverka i en kalasrolig svensexa? :banana :cpparty :1pajas

Har en vän som arrangerar en svensexa och som tycker att det skulle vara otroligt kul om det fanns någon MC-tjej från SH som skulle kunna tänka sig medverka i ett inslag under denna. Det handlar om att skjutsa den lycklige brudgummen (Han kommer vara iförd ett läckert stålmannen outfit ovanpå skyddsutrustningen) en kortare sträcka i Stockholm. Arrangören har ingen hoj till låns så egen MC och utrustning är en förutsättning för vilken ersättning naturligvis utgår. Svensexan går av stapeln lördagen den 30 juli.

Pm:a vid intresse.

/Olzki

Last edited:
Olzki skrev:
...genom att medverka i en kalasrolig svensexa? :banana :cpparty :1pajas

Har en vän som arrangerar en svensexa och skulle bli otroligt glad om det fanns någon MC-tjej från SH som skulle kunna tänka sig medverka i ett inslag under denna. Det handlar om att skjutsa den lycklige, iförd stålmannen outfit, en kortare sträcka i Stockholm (givetvis med MC-skydd under). Arrangören har ingen hoj till låns så egen MC är en förutsättning för vilken ersättning naturligvis utgår. Svensexan går av stapeln den lördagen den 30 juli.

Pm:a vid intresse.

/Olzki
Skyll på svensexa ja..... :hihi

[GRYMT MYCKET OT]
Var det herr Olzki med kvinnligt bihang som passerade genom Västerås på midsommardagen 15:59?
[/GRYMT MYCKET OT]

No1 skrev:
Vi kör många svensexor & möhippor mm, och en "Superman" bakpå vår NYA R1000K5 turbo skulle vara nått... :hihi

Patrik,
SWT Racing...

Som tur är så är ju Stålis inte direkt farträdd
:rofl

No1 skrev:
Vi kör många svensexor & möhippor mm, och en "Superman" bakpå vår NYA R1000K5 turbo skulle vara nått... :hihi

Patrik,
SWT Racing...

Nu var det ju förvisso en tjej som eftersöktes men en st perukförsedd Patrik borde svårligen kunna misstas för en man ;)

/O

sandstream skrev:
Men då har du väl en som kan köra?

Hon skulle gärna köra om hon var i stan men det finns en viss risk att vi är bortresta på semester vid det aktuella tillfället.

/O

Btw: Tack för filmsekvensen förresten, fick det att funka till slut. :tummenupp

Hmm... jag skulle ju såklart ha ställt upp... bara det att jag har precis konstaterat att jag är för liten för att skjutsa. :3freak

Jag provade med en kille på jobbet som fick sätta sig där bak, men när jag sitter i körställning så finns det inget för den där bakom att hålla sig i. Eftersom glappet är för stort...halva min dyna är tom...+ framåtlut.

Nää tyvärr...annars hade det varit lite kul, att köra iväg med "Stålmannen" i 200 blås. :)

//Madeliten

Madhonda skrev:
Hmm... jag skulle ju såklart ha ställt upp... bara det att jag har precis konstaterat att jag är för liten för att skjutsa. :3freak

Jag provade med en kille på jobbet som fick sätta sig där bak, men när jag sitter i körställning så finns det inget för den där bakom att hålla sig i. Eftersom glappet är för stort...halva min dyna är tom...+ framåtlut.

Nää tyvärr...annars hade det varit lite kul, att köra iväg med "Stålmannen" i 200 blås. :)

//Madeliten

Men ni kan ju sitta båda två i din cuts. Det kanske funkar så länge stålis kyptonit inte hamnar i chockbånge-mode.

Ja, chockbånge är ett myntat och etablerat begrepp.

;)

Låt en "transa" köra, eller iaf får ngn temporärt leka transa.... å sen kör ni iväg han på en sjysst äng där transan försöker förföra honom, sen ska han bli skräckslagen när man märker att transan är en transa och så får han springa hem-....
de är väl kul? eller :va

Zee skrev:
Men ni kan ju sitta båda två i din cuts. Det kanske funkar så länge stålis kyptonit inte hamnar i chockbånge-mode.

Ja, chockbånge är ett myntat och etablerat begrepp.

;)
:lol :hihi :rofl

Madhonda skrev:

//Madeliten

Men om Du har en ryggsäck så är problemet löst :)

fezt skrev:
Låt en "transa" köra, eller iaf får ngn temporärt leka transa.... å sen kör ni iväg han på en sjysst äng där transan försöker förföra honom, sen ska han bli skräckslagen när man märker att transan är en transa och så får han springa hem-....
de är väl kul? eller :va

:yoparty :yoparty :yoparty vilken syn va´, stålis blir jagad över en vacker sommar äng av en rå trans hehehe.....(sorry till er som har det som en hemlig dröm) :lol :lol :lol

Maria1980 skrev:
Men om Du har en ryggsäck så är problemet löst :)

Jo...jag har tänkt på det... men hur fan ser det ut. Knasigt!

Det skulle såklart funka om jag körde nån tråkhoj, (upprätt körställning) ja o kanske hade lite större arsle som fyllde ut men...äh då får det va. :tungan

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park