Mc-tjej på utflykt i Ukraina

Fan vad vad häftigt. Hon verkar ändå veta vad hon sysslar med. Grymt och blåsa genom en spökstad...

Blir väl nåt nytt i resebranschen, domedagsresor för dem som tröttnat på charter :näsblod .
 
Markus skrev:
Ska tjejer verkligen hålla på med sådant här?

Observera att det här är mitt första och sista feministiska inlägg på SH:
Varför skulle inte tjejer hålla på med sånt?
 
Det undrar jag med :va Dags för en uppdatering av kvinnosynen på sisådär 100 år :tummenupp

Emmi skrev:
Observera att det här är mitt första och sista feministiska inlägg på SH:
Varför skulle inte tjejer hålla på med sånt?
 
The answer my friend,
is glowing in the wind.
The answer is glowing in the wind.

Vad gör brudjävlen om det blåser upp damm då?? Visst röker jag och ska egentligen hålla min käft men radioaktivt damm??
 
Emmi skrev:
Observera att det här är mitt första och sista feministiska inlägg på SH:
Varför skulle inte tjejer hålla på med sånt?
Det kan man sannerligen fråga sig.
 
Last edited:
Jag hade inte sett den sidan innan...

Fan, det ser verkligen helt spökligt ut ju... Helt jävla otroligt... Usch...

Jag hade ju inte velat knata omkring där iallafall...
 
Mycket intressant
Nu vet jag bland annat varför Absinth är grönt och varför man blir konstig av det ;D
 
Dit skulle jag vilja åka...En helt öde stad. Lite metalballader i hörlurarna så är det fulländat. :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top