Mc-tidningar, vilka olika finns det?

Oja, jag får rensa inboxen hela tiden från skamliga förslag, mest från Jörgen IOFS men kräsen blir utan!

"Who needs a girlfriend, life sucks anyway..."

Hahaha!

Jo jag kan anta att en del blir alldeles till sig i trasorna här inne på SH när du likt killen i norrlands guldreklamen bara "dominerar genom din blotta närvaro"
Tusan hade man vart tjej asså... :kär
Och: Ett erbjudande från Jörgen är väl inte det sämsta!? :hihi

Återigen...jag tjatar: ALLT du VILL och behöver finns på ts hemsida...

Ok jag LÄNKAR väl då! :box

http://www.ts.se/Public/PDF/Upplagestatistik/tids_07_23feb.pdf

Jag är helnöjd redan, fick veta vad jag vill på ett tidigt stadium. Ville bara förtydliga att jag inte var intresserad av "importerade" tidningar.

Tack ändå vännen :)

Jag tror faktiskt att nätdejting på SH är överlägset i såna fall. :tummenupp

Du, det verkar inte bättre. T.o.m jag lyckades, fast jag inte ens visste om det. Hur nu det gick till :confused:

Last edited:
Nu måste tråden UPP igen. Har försökt att nå prenumerationsavdelningen på Bike, utan resultat. Även mailat de anställda, med ett mailerror i retur. Hoppas nu att ni kan hjälpa mej då jag som gammal prenumerant inte minns hur det gick till.

*10 nr per år får man som prenumerant. Varför bara tio, de är ju 12 månader?

*När i månaden kommer tidningen?

*Räknas Bikekatalogen (den med kommande års hojar) som ett nummer utöver de tio, eller ingår den?

*Begagnatguiden får man ju köpa separat, men när kommer den ut?

Brådis med svar!!
Tack på förhand // Ullis

Last edited:
:va Om jag inte kommer ihåg fel så får du både Bikekatalogen och begagnade numret på en ettårig prenumation (stavas?)

:va Om jag inte kommer ihåg fel så får du både Bikekatalogen och begagnade numret på en ettårig prenumation (stavas?)

Jag har begagnatguiden hemma, men minns fasen inte om jag pröjsat för den eller inte. Bikekatalogen får man ju, men ersätter den ett helt nummer?

Jag har begagnatguiden hemma, men minns fasen inte om jag pröjsat för den eller inte. Bikekatalogen får man ju, men ersätter den ett helt nummer?

Jag ska leta lite bland mina papper här hemma så återkommer jag (om inte nån annan hinner före :))

Jag ska leta lite bland mina papper här hemma så återkommer jag (om inte nån annan hinner före :))

EDIT: är de så (kan komma ihåg fel) att de inte kommer nån i dec så man får katalogen med nya modeller i ställe?

Last edited:
roadracerX och bomber är ju grymt bra tidningar :yoparty
roadracerX är ju från Usa men finns dom som tar in den med!

Kanske det, för den kommer ju i novemner om jag minns rätt. Får man både en tidning plus katalogen i nov då :va

Nä du får bara katalogen då så då bör ju begagnat numret vara i ställe för en tidning i den bemärkelsen också eller var de så att man fik både tidning och begagnat numret :D

Nä du får bara katalogen då så då bör ju begagnat numret vara i ställe för en tidning i den bemärkelsen också eller var de så att man fik både tidning och begagnat numret :D

Alltså, katalogen du får i november är INTE Begagnatguiden, utan Bike katalogen med priser, fakta & utvärderingar av kommande års hojar.

Alla "tidningar" är inte i pappersformat...
Håll utkik på http://www.fastbikes.se/ för där kommer inom kort Tidningen med stort T. Preliminärt släpp den 26 september.

Nytt prel. släppdatum är den 1 oktober. Krockade lite med Parismässan...

Last edited:
*10 nr per år får man som prenumerant. Varför bara tio, de är ju 12 månader?

Av dom där 10 nr per år hos Bike så är väl 2 st dubbelnummer, typ 9/10 & 11/12. Det var så för något år sedan i varje fall.
Så egentligen var det bara 8 nr jag fick.

Kommer ihåg att jag irriterade mig på det som prenumerant.

Hur dom kör nu vet jag inte då jag inte prenumererar på dom.

Superbike Magazine & TWO är helt klart de bästa MC-tidningar jag läst hittills. Vissa nummer av Performance Bikes (Pb) går även att läsa.

Men bland svenska MC-tidningar så var det bara "Svensk Roadracing" som var läsvärd. Övriga tittar jag inte åt längre. Tyvärr. Saknar en BRA svensk sporthojstidning.

Nyheter
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick