mc-teori

nicce

Ny medlem
Gick med
18 Aug 2004
Ort
PITEÅ
Hoj
hojlös
måste bara dela med mig av min glädje!
klarade teorin idag. :banana
å de känns skönt dom fan.
nu är de bara vänta på att all förbannade snö ska försvinna.
men de är väl 2 mån kvar :död
 
nicce skrev:
måste bara dela med mig av min glädje!
klarade teorin idag. :banana
å de känns skönt dom fan.
nu är de bara vänta på att all förbannade snö ska försvinna.
men de är väl 2 mån kvar :död

vet precis hur du känner dig! klarade själv teorin för ett tag sen, och nu VILL man för en gångs skull ut och övningsköra :hihi
 
själv fick jag 50 P idag ;S fy fan va less jag blev på körskolan.. massa saker som jag alldrig hört talas om.. du köper en ny hjälm.. vad ska det stå på den? åhh... som att plugga på matte när man ska ha engelskaprov..
 
teorin var ju skitlätt ju, frågorna var ju enkla som fan, 3 idiot alternativ å ett som känns rätt, annat var d när man skulle ta b-körkort, när d var 40 frågor å ett eller flera svar kunde vara rätt. men men fan grabbar lycka till med uppkörningen!! :fyllisar
 
Rstu skrev:
själv fick jag 50 P idag ;S fy fan va less jag blev på körskolan.. massa saker som jag alldrig hört talas om.. du köper en ny hjälm.. vad ska det stå på den? åhh... som att plugga på matte när man ska ha engelskaprov..


Va skulle de stå på hjälmen då?
 
nicce skrev:
måste bara dela med mig av min glädje!
klarade teorin idag. :banana
å de känns skönt dom fan.
nu är de bara vänta på att all förbannade snö ska försvinna.
men de är väl 2 mån kvar :död


grattis då :tummenupp
då får vi hoppas att snön försvinner snart :)
 
jaja.. har iaf ny teoritid imorgon fredag.. får hoppas på mer tur med frågorna då... :D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top